ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Du ser kjapt om du har en nivåreguleringsmotor. Det er en STOR klump som skal være nede mellom fjern- og nærlys. Altså.. stor er den. Denne er det bare å dytte ledningen inn i. Se om du finner en slik en STOR klump som jeg viste deg på bildet (nr 15).
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Kk, kan sjekke i morgen.. skal den ikke vises på bildene jeg viste altså?
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 De lyktene her har vel heller ikke nivåregulering? Angeleyes lyktene jeg har bestilt. Den skal være plassert RETT under der du skrur i strømkabelen til lyset. Ser ut som det er et hull der på dette bildet, så KANSKJE man kan ettermontere dette. Koster vel fort vekk 1000,- per stykk NY hos GS. Ca 560,- for en brukt (må jo ha to).
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Jeg viste noen bilder som jeg tak av lyktene jeg har på bilen min.. de er lenger bak i tråden:) side1 sikkert.
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Du vil finne den store klumpen rett under der du skrur til ledningen for strøm til selve lykten. (som jeg sa) finner du ikke en stor klump der, så har du ingen lyktejusteringsmotor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå