Sperre Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Var uten en tur på nattåpent nå, skulle kjøpe noen klær og sko. Kjørte nedover gaten der en mopedist kom nedover i stor fart. Denne mopediste kjørte inn på motsatt side av veien der jeg kjørte oppover. Tenkte at han ville kjøre tilbake igjen, men nei ! Til slutt mått jeg kaste bilen mot yttersiden av kjørefeltet mitt og selfølgelig fikk jeg en kantkjørt felg, noen riper på forskjermen og et knust speil pga den idioten av en mopedist. Fikk tak i han etterpå, da så jeg han var tydlig full da det oset sprit. Fortalte han at han skulle ble med meg ned på politistasjonen. Han ble motvillig med ( drog han inn i bilen ). Da jeg kom til politistasjonen sprintet mopedisten vekk, lot han være og gikk inn på poltistasonen. De fikk skiltnummeret på mopeden hans og 5 min etterpå ble han brakt ned. Var så sint at jeg ristet inne i bilen, skal snakke med forsikringen i morgen den dag. Er det mulig sier jeg bare, maken for en idiot ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Var det ein kjenning av politiet som gjorde at dei klarte å bringe han inn så fort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Folk som kjører i fylla har jeg INGEN respekt for... Blir forbanna av og lese det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Var det ein kjenning av politiet som gjorde at dei klarte å bringe han inn så fort da? Han løp sikkert hjem til morra si av skrekk fra store, slemme herr Sperre Så da sjekka de vel adresse ved hjelp av skiltnummer, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 hm, men hvorfor hater du mopedister av den grunn? Kunne jo like gjerne kjørt traktor han der. fyllekjøring derimot har jeg ingenting tilovers for, veldig mange venner og bekjente som har enten mistet livet eller skadet seg pga fyllekjørere og fyllekjøring selv. Du får nok igjen felgen din på forsikring.... Bra det gikk såpass "bra", at ingen kom til skade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Mener ikke å ta alle mopedister under en kam for all del ! Heldigvis for han at ingen kom til skade. Er jo bare kosmetiske skader på bilen min så det er jo ikke verdens undergang. men surt er det uansett ! Han er en kjenning av politiet ja, blir bare en post til på det lange rullebladet han har fra før. NB : Endret topicen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Går ikke felger under "løsøre" på forsikring. Dvs, samme kategori som bilstereo, styling og alt som er blitt *montert* ETTER at bilen kom ut fra fabrikk. Var det ihvertfall gjensidige sa til meg. Hos dem, så kan man jo forsikre 40-50-60 000,- i løsøre, og det koster bare... maks 1000,- elns mer i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Du bor ikke på Notodden vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Nu må du bruke den fabelaktige tjenesten som gunnar har fått oss med på da, Dr_S --> http://www.frappr.com/membersofwwwbimmersno Står notodden der. (nabobyen jo, Sperre!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Invalid City. Please use the autocomplete popup. Request new cities here. Derfor orker jeg ikke sånt jall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Du bor i Tonsberg, ikke med Ø. Er engelsk, vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Nu må du bruke den fabelaktige tjenesten som gunnar har fått oss med på da, Dr_S --> http://www.frappr.com/membersofwwwbimmersnoStår notodden der. (nabobyen jo, Sperre!) Bor egentlig i Hjuksebø (9 km fra Notodden), men så odt som fra Notodden Får nok se mer til meg i nærmeste fremtid Chrzz, skal flytte til kongsberg til høsten å for å beynne på HIBU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 haha. jeg går på hibu, så dette blir interessant! Skal studere for noe da, sperre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Nu må du bruke den fabelaktige tjenesten som gunnar har fått oss med på da, Dr_S --> http://www.frappr.com/membersofwwwbimmersnoStår notodden der. (nabobyen jo, Sperre!) Er det vanlig at man ikke ser seg selv der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg har erfaring med at jeg må zoome inn en god del før jeg ser meg selv i kongsberg, så jeg må nok svare "tja". prøv å zoome litt nærmere Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå