Gå til innhold

Ble truffet av en fyllekjører på moped !

Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

Var uten en tur på nattåpent nå, skulle kjøpe noen klær og sko. Kjørte nedover gaten der en mopedist kom nedover i stor fart.

Denne mopediste kjørte inn på motsatt side av veien der jeg kjørte oppover.

Tenkte at han ville kjøre tilbake igjen, men nei ! Til slutt mått jeg kaste bilen mot yttersiden av kjørefeltet mitt og selfølgelig fikk jeg en kantkjørt felg, noen riper på forskjermen og et knust speil pga den idioten av en mopedist.

Fikk tak i han etterpå, da så jeg han var tydlig full da det oset sprit. Fortalte han at han skulle ble med meg ned på politistasjonen. Han ble motvillig med ( drog han inn i bilen ). Da jeg kom til politistasjonen sprintet mopedisten vekk, lot han være og gikk inn på poltistasonen. De fikk skiltnummeret på mopeden hans og 5 min etterpå ble han brakt ned.

Var så sint at jeg ristet inne i bilen, skal snakke med forsikringen i morgen den dag.

Er det mulig sier jeg bare, maken for en idiot !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hm, men hvorfor hater du mopedister av den grunn? Kunne jo like gjerne kjørt traktor han der.

fyllekjøring derimot har jeg ingenting tilovers for, veldig mange venner og bekjente som har enten mistet livet eller skadet seg pga fyllekjørere og fyllekjøring selv.

Du får nok igjen felgen din på forsikring....

Bra det gikk såpass "bra", at ingen kom til skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å ta alle mopedister under en kam for all del !

Heldigvis for han at ingen kom til skade. Er jo bare kosmetiske skader på bilen min så det er jo ikke verdens undergang. men surt er det uansett !

Han er en kjenning av politiet ja, blir bare en post til på det lange rullebladet han har fra før.

NB : Endret topicen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke felger under "løsøre" på forsikring. Dvs, samme kategori som bilstereo, styling og alt som er blitt *montert* ETTER at bilen kom ut fra fabrikk.

Var det ihvertfall gjensidige sa til meg.

Hos dem, så kan man jo forsikre 40-50-60 000,- i løsøre, og det koster bare... maks 1000,- elns mer i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu må du bruke den fabelaktige tjenesten som gunnar har fått oss med på da, Dr_S ;) --> http://www.frappr.com/membersofwwwbimmersno

Står notodden der. (nabobyen jo, Sperre!)

Bor egentlig i Hjuksebø (9 km fra Notodden), men så odt som fra Notodden :)

Får nok se mer til meg i nærmeste fremtid Chrzz, skal flytte til kongsberg til høsten å for å beynne på HIBU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...