Ellingsen B. Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 denne var kanskje småheftig :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 PPF selger "raceinnsug" for å tjene penger da skjønner jeg.. i og med at det orginale holder til over 1000 gamp.. Kan godt hende den motorend er er helt værst, men minstenker litt snill bremsebenk også. Men uansett, rå film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 bare tull at den har så mye hk. se bare på bensintrykket. lader rundt 1.5 tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Tar talla med en klype salt..Men bilen er uansett heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Ja, tviler sterkt på at den har så mye hester! Tror neppe det er mulig med det oppsettet der, men det var et morsomt bygg da. Spesiell plassering av turboen i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Ja, tviler sterkt på at den har så mye hester! Tror neppe det er mulig med det oppsettet der, men det var et morsomt bygg da. Spesiell plassering av turboen i hvertfall! Ganske normalt at turboen havner der på en BMW 6'r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Ser det er US M3 motoren. 1025hk og ca 860Nm høres mye ut. Virka ikke som om de hadde så horibelt ladetrykk heller. DarkZun: Når ble lavmontert (veldig lavmontert!) turbo normalt på BMW 6'r? 90% av alle jeg har sett har hatt høymontert turbo. Bimmerlars: PPF sitt innsug og orginal innsuget kan ikke sammenliknes flowmessig. De bygger for mest mulig effektiv ladetrykk. Men så kjører de rattlåsracing der borte også.. Artan kommenterte dette en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Ser det er US M3 motoren. 1025hk og ca 860Nm høres mye ut. Virka ikke som om de hadde så horibelt ladetrykk heller. DarkZun: Når ble lavmontert (veldig lavmontert!) turbo normalt på BMW 6'r? 90% av alle jeg har sett har hatt høymontert turbo. Bimmerlars: PPF sitt innsug og orginal innsuget kan ikke sammenliknes flowmessig. De bygger for mest mulig effektiv ladetrykk. Men så kjører de rattlåsracing der borte også.. Artan kommenterte dette en gang. Har lest det jeg også. Var noe med at syl 3 og 4(?) fikk mest med det orginale, mens med deres innsug fikk alle like mye, samt at det flower bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Deres innsug har jo spjeldet på en kort/tverrsiden (mot mot front/kjøreretningen). Orginalt har spjeldet midt på langsiden (mot fjærbeinet). Et illustrasjonsbilde (ikke helt riktig, men viser prinsippet): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 ICS Performance er veldig respektert i BMW kretser i USA. De har blant annet bygget en E36 328 med 635 hk på hjulene med standard innmat i motor, kun annen toppakning. Denne har også kjørt 10,xx på 1/4 mile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Det er vel bare e36 som vanligvis får turbon montert nede bak traversen.. Men på e36r tror jeg flerparten har den nede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Mulig jeg er litt på glatt isen men for det første er vel ikke HP synonymt med det vi bruker-HK. Det er derfor det er mange som sier at det er usa hester etc. Men om det er store forskjellen er meg uvisst. http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... &start=270 edit: Og jeg tror ikke på over 1000hk med det oppsettet der med us m3 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Horsepower er vel rimelig synonymt med Hestekrefer? Hva skulle forskjellen være a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 SAE vs DIN, men forskjellen er ikke stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå