bimmerdude Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Er dette mulig å få tak i? Hvor? Må jo gå ann siden det finnes potter i karbonfiber.
Chriso Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Vil du ha en hel potte i carbon? eller mener du en såkalt "muffler-tip"? Isåfall tror jeg det finnes..
binlarsen Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Hvilke fordeler gir det versus stål? Fordelen er at du sparer ca 1 kg. Det har absolutt ingenting å gjøre med at det ser kult ut å gjøre kan jeg tenke meg..
shv Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Du ser jo kun endestussene av et anlegg, og de er finest blanke og skinnende!
Bimmerlars Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Tipper han lurer på om det går ann og kjøpe eksosrør (altså, rette lengder, bend osv.) i karbonfiber. Finnes i stål og titan ihvertfall
Viko Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Titan er tingen... En kompis kjøpte til supra´en sin, nye typen. Kunne holde hele eksosanlegget rett ut med 1 arm. Fra turbo og bak med potte veier det komplett 4.3kg..
Bimmerlars Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Titan er tingen...En kompis kjøpte til supra´en sin, nye typen. Kunne holde hele eksosanlegget rett ut med 1 arm. Fra turbo og bak med potte veier det komplett 4.3kg.. Mye kosta det?
JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Skrevet Juni 24, 2006 Er det mulig å få tak i noe slikt i carbon? hele eksos anlegget, eller er det bare til enderøret, kanskje titan er bedre, er ikke sikker på vekt forskjellen...
binlarsen Skrevet Juni 24, 2006 Skrevet Juni 24, 2006 Karbon er mye lettere enn metall, bla. titan. Karbonfiber tåler ikke den tempen. Så kun fasademessige tiltak som rundt bakpotta.
Tommy Skrevet Juni 24, 2006 Skrevet Juni 24, 2006 Titan er tingen...En kompis kjøpte til supra´en sin, nye typen. Kunne holde hele eksosanlegget rett ut med 1 arm. Fra turbo og bak med potte veier det komplett 4.3kg.. Mye kosta det? Det er sikkert ganske dyrt. Jeg kjøpte komplett titan eksos til min Yamaha R6, å det kostet 17500.- å der er det mindre potter og bend, en på en bil.
bimmerdude Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Skrevet Juni 24, 2006 Jeg mente selvfølgelig alle rørene i karbonfiber. Får jeg tak i rette rør så er det nok. I bøyene kan jeg jo bruke rustfritt stål. Trodde de tålte ganske høy varme jeg men, siden det brukes utenpå potter. De blir jo ganske varme. Brukes ikke karbonfiber i varmeskjold på romfartøy? Jeg så under Petter Solberg sin forrige bil på en bilutstilling og jeg er rimelig sikker på at det jeg så av eksosanlegg på den bilen ikke var i metall. Så heller ikke ut som karbonfiber heller.
bimmerdude Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Skrevet Juni 24, 2006 Hvilke fordeler gir det versus stål? Er det ikke åpenlyst? Det Supersprint annlegget jeg kjøpte til min forrige E30 325i veide ca 35 kg. Faens søppel.
Bimmerlars Skrevet Juni 24, 2006 Skrevet Juni 24, 2006 Titan er tingen...En kompis kjøpte til supra´en sin, nye typen. Kunne holde hele eksosanlegget rett ut med 1 arm. Fra turbo og bak med potte veier det komplett 4.3kg.. Mye kosta det? Det er sikkert ganske dyrt. Jeg kjøpte komplett titan eksos til min Yamaha R6, å det kostet 17500.- å der er det mindre potter og bend, en på en bil. Ja, det koster penger. Kreissieg eksos til Ferrari i titan koster 100.000+ Er vel rundt ti tusen for en motorråde også...
binlarsen Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 jafyflate!!! Lar meg virkelig imponere av folk som presenterer knallharde FØR priser på felger og dekk!!!! 80.000 spenn for et sett hjul høres BRA ut da... lars!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå