binlarsen Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Ja stemme d! De fleste som har egt over 900gC har ikkemetalliske grønrør Carbonfiber er utrolig utbredt på grenrør om du virkelig skal ha POWER!! Neida!!
binlarsen Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 For ikke å nevne hvor mye exosanlegget koster da!!!! Det viktigste å fortelle hvor mye cash jeg har svidd av på det!!!! lars.
R.E.H Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 synes jeg så noen bakpotter på tstuning i carbon.. men tviiler sterkt på at d var skikkeli carbon..
Sunspec Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Jeg TVILER på at det finnes grenrør eller hele rør KUN i karbonfiber. Om Karbofiber hadde holdt i så høye temperaturer, hadde det blitt brukt i gassturbiner i fly f.eks. Men jeg har hørt om stempler i karbonfiber, men dem blir ikke utsatt for så høye temperaturer som eksosanlegg.
Lien Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Jeg TVILER på at det finnes grenrør eller hele rør KUN i karbonfiber. Om Karbofiber hadde holdt i så høye temperaturer, hadde det blitt brukt i gassturbiner i fly f.eks. Men jeg har hørt om stempler i karbonfiber, men dem blir ikke utsatt for så høye temperaturer som eksosanlegg. Så du mener at stempler som da er "midt i" forbrenningskammeret i motoren ikke blir utsatt for samme temperaturer som et ekosanlegg...?? Dette strider egentlig i mot energiloven som sier at summen av masse og energi alltid vil være konstant. Ergo kan ikke varmen i eksosanlegget holde høyere temperatur enn eksplosjonen inne i motoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå