haddis Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Bilen har begynnt å oppføre seg rart med hennhold til diverse lys. Høyre parklys er står på uansett instillinger Kupe lystene har sluttet å virke Høyre bremselys står å lyser konstant Venstre baklys er blitt bremse lys, mens bremselyset er blitt baklys. I tillegg har sentrallåsen koplet ut bortsett fra bakluka Hva i allverden er det som skjer her ?
Skogly Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Skjedde noko liknande på min bil og, da var det ein sikring som hadde takka for seg Viss ikkje du veit korleis sikring det er, så bytt ut ein og ein sikring med ein ny, så skjekkar du for kvar sikring du byttar om ting går tilbake til normalt. Viss ikkje, så kan du berre sette på plass den gamle sikringen igjen, og begynne på neste...til du finn den sikringen som laga problem. Det funka i alle fall for meg
Zipp0 Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Hørtes veldig ut som jordfeil syns jg. gå over jordingspunktene til de aktuelle kretsene
Scirre Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 syns også det høres ut som jordingsfeil.. da kan ting begynne å oppføre seg som om de skulle vært på lysshow..
fsundby1 Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Det er nok jordfeil..dette er jo standard på biler av type ford,ser ut som fillipinera som feire nytt år når lysa er på å slikt..sjekk jordinga å få det fixa..ingen bmw burde bli samenliggna med en ford:)
haddis Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Skrevet Juni 24, 2006 Med fare for å spørr et dumt spørsmål. Hvor er de akktuelle jordingspunktene? EDIT: Kansje lurt å få med biltype E36 318i 93 modell
nune Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 noen som fant ut av dette? jeg har f[tt samme problem etter jeg byttet til nye lykter etter lakkeringen
mhane Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Jeg hadde mange syke el feil som følge av at tenningslåsen var slitt. Der lyste blant annet bremselyset konstant og kupelyset levde sitt eget liv. Byttet ut spenningsfordeleren bak "nøkkelen" (ca 400 kroner). Dette var på 7 serien.
nune Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Jeg hadde mange syke el feil som følge av at tenningslåsen var slitt.Der lyste blant annet bremselyset konstant og kupelyset levde sitt eget liv. Byttet ut spenningsfordeleren bak "nøkkelen" (ca 400 kroner). Dette var på 7 serien. tror ikke dette kan være samme feil. men lurer på dårlig jording. takk for input iallefall. noen andre som har fårlag til hva dette kan komme av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå