snurresprett Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Det måtte jo selvfølgelig sprekke med meg også , oppdaget det heldigvis før det løsnet helt.. men uansett, har bestilt forsterkninger som skal sveisest på og lurer i den forbindelese om det skal/bør helsveisest eller det skal punktest på? blir vel helsveising som er best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 hvordan oppdaget du det? har noen rare lyder på bilen min og håper det samme ikke er i ferd med og skje.. har desverre ikke noe svar på d du lurte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 oppdaget det visuelt, skulle kontrollere at alt var i orden før 4hujulskontroll.. såg en liten sprekk i karroseriet ved 1 av de bakerste foringene:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Skjedde med min å. Brukte en helg på å fikse det. Naglet fast 2 plater (over og under). sveisa litt og sto. Funker som f.. Men skikkelig drittjobb. Platene jeg brukte var forresten 1,5 mm. Og det har holdt siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå