Gå til innhold

BMW 320 Coupe - 95 mod


TheEdge
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min BMW 320 coupe 95 modell siden eg har kjøpt meg en nyere bmw:)

km-stand: 205.000

Pen og velholdt 320 coupe,Nye 17" M-felger kjøpt iår,15" vinterhjul( Piggdekk) sportsseter ,M-Frontfanger, klimaanlegg,bra anlegg med forsterker og sub nylig skiftet bremseskiver og bremseklosser foran og bak. Nylig skiftet oljefilter,olje og bensinfilter. DEFA-Alarm

Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse!!

tlf: 92820784

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 226&page=6

85.000 el.bud

bilde0303bq.th.jpg

bilde0408vl.th.jpg

bilde0459lk.th.jpg

bilde0485jq.th.jpg

bilde0504il.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det no tilstandsrapport på den bilen der? eller no NAF godkjenning? når er den eu-godkjent?

Har ingen NAF godkjenning på den. Den ble EU-godkjent ifjor i Juni når jeg kjøpte den!

Interessert i og gjøre det føre en eventuell handel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det no tilstandsrapport på den bilen der? eller no NAF godkjenning? når er den eu-godkjent?

Har ingen NAF godkjenning på den. Den ble EU-godkjent ifjor i Juni når jeg kjøpte den!

Interessert i og gjøre det føre en eventuell handel?

er egentlig ikke så veldig interessert å bruke mer penger på den, men visst du ønsker det kan eg få ordnet det, men det spørs om eg får tid før ferien.. reiser til syden 10 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye er det snakk om å gå ned i pris?er på jakt etter ny bil men da med større motor enn det du har i utgangspunktet.

er ikke sikker på akkurat hvor mye, men visst du er interessert skal vi nok bli enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til den prisen du har satt har jeg hvertfall et hav av andre biler å velge mellom med større motor, skal ikke mange lappene til før jeg har cab heller på den der prisen;) men skal sjekke litt opp i banken osv i løpet av uka så får vi se hva det blir til;) har et par japsebiler jeg også kunne tenkt meg + at jeg skulle fått solgt 325'n så jeg slapp så mye lån..men det får jeg ta som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...