Espen* Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Som Topic sier:) Oddis har vel svaret på dette regner jeg med...
oddis Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 M30: Motor: 137 kg Svinghjul: 10 kg Innsug: 6,7 kg Eksosmanifold: 6 kg Totalt: 159,7 kg S50: Motor: 155,4 kg Svinghjul: 11,0 kg Innsug: 10(?) kg Eksosmanifold: 8,9 kg Totalt: 185,3 kg
Bimmerlars Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 S50 var jaggu tung... Må jo bli veldig understyrte disse E30'ene med S50, når folk sier M30 gjør E30 veldig understyrt. Noen som har kjørt en E30 med S50 og kan si noe om hvordan det er? Banke inn torpedo er nok ikke dumt her skulle'n tro....
oddis Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 M30 er fysisk større enn S50. Tar mer plass og får den mer på fronten av traversen = mer understyring. Om man ikke modifiserer torpedoen da..Samtidig har også S50'n effekt som kompenserer vekta. Å sammenlikne S50 og M30 blir litt feil i min bok. De er stikk mosatte i effektregistre skal man tyde grafene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå