Haug Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Skal ha M3 speil på bilen, en E36 sedan. Går speil til coupe/cab og sedan om hverandre? Eller må jeg kjøpe speil tilpasset sedan? Om noen har et par tilsalgs så hoi ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Cab og Coupe går om hverandre, ikke med sedan, men mener sedan og stasjonsvogn også går om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Det er forskjell på speil festene mellom coupe og sedan så du må spesifisere hva du skal ha når du bestiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Cab og Coupe går om hverandre, ikke med sedan, men mener sedan og stasjonsvogn også går om hverandre. det var korekt ja:-) compakt speila passer også sedan/stasj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Takker Da veit jeg det. Hvor lønner det seg å bestille fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 compakt speila passer også sedan/stasj Det visste jeg faktisk ikke, men takker være deg ble jeg smartere idag også. (Begynner å bli fullt oppunder topplokket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Kommer ann på hva du vil ha av kvalitet. Men i norge for kvalitet 2000kr er fortsatt kopi da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Okei.. Er ikke ute etter no skikkelig kvalitet på bilen jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Koed selger kopi for 899dkk men blir jo 1500kr fort med moms å det hele , men lønner seg jo vist du handler mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Ja det er jo klart Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 soundstyling.no 500 kr ca . de har jeg og funker veldig greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 jeg selger for kr 650.hvis du trenger så send mld på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå