Stian Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Da skal fiestaen til fruen kondemnerast. Jenta har sans for BMW, og eg har fått æra til å finne ein til ho. Er det nokon som har kjennskap til den her? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1077292 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 kjenner ikke til den, men så fin ut... kan bli skikkelig nice efter en vask og litt slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Sant det Håkon. Kanskje litt meir senking framme og.? Har kontakt med selgar no, så eg håpar på å få fleire bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 hva er class 2? anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Reknar med det er ein "skriveleif" i anonsa til selgar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 318Is Classe IIBilder! Av: Robert Nilsskog 318is Classe II ble produsert som en sportslig sedanversjon fra BMW AG. Den ble også prensentert som en hyllest for de internasjonale touring-mesterskapene på begynnelsen av 1990-tallet som ble kjørt blant annet i England og Italia. Det er produsert også Coupe-versjoner av denne modellen, med et begrenset antall. Det samme er sedanversjonen, det er uoffisielt sagt at sedan-versjonen er det produsert kun 2000 eksemplarer av, og coupe-versjonen skal være under 1000 eksemplarer av. Teknisk Data: Sylindervolum 1796 ccm, Antall sylindere; 4, Ytelse;103kw/140hk ved 6000 rpm. Max dreimoment: 175 Nm ved 4.500 rpm. Toppfart: 213 km/t Drivstofftype: 95/98 blyfri Forbruk: landevei; 0,64 l/mil ved 90 km/t, Bykjøring: 1,09 l/mil, Snittforbruk; 0,77 l/mil (blandet kjøring). Egenvekt: 1.240 kg, Tillatt totalvekt: 1.700 kg. Hjuldimensjon (std): 225/50-16" VR Standardutstyr 16" 5-ekered aluminiumsfelger(sportsfelger), M3 frontstøtfanger med integrerte kurve -og tåkelys, pluss noen små spoilerlepper i underkant av frontfangeren (Classe 2 lepper). Sidekanaler fra M3 og M3 bakstøtfanger. I tillegg er det M3 karosserilister med emblem - Motorsport International. Samt en todelt vinge på koffertluka som heter M3 Classe 2 vinge. Interiøret er fra BMW's originale Sportsseter med M-fargene i setetrekkene, samt er det et eget emblem ovenfor hanskeromluka, under Airbagen - sølvfarget med teksten: BMW Motorsport International. Ellers er det to airbager pluss at elektriske vinduer foran er standard. Ellers er bilen ganske standard fra en vanlig 318is sedan, bortsett fra et litt lavere understell med avstivete fjærer og dempere. Dette får å kunne få en mer sportslig preg over bilen og samt bedre kjøreegenskaper i stor hastighet i svinger og ujevne veger. Ekstrautstyr Oppvarmede seter, Differensialsperre, original alarm, oppvarmede speil, Aircondtion, el. vinduer bak, el. luke, store Bordcomputer, solgardin i hatthylle.Stereo med CD og CD-veksler. Farger Av farger som kunne velges på 318is Classe 2 var det; rød (ikke metalikk), Dakargul, Cosmossort metalikk og Alaskablå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Takker Erik før god info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Det er rett å slett en "mini GT sedan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 En kamerat av meg var å så på den. Virka veldig fin og ryddig, og i god stand. Han endte opp me å gå for en 318i cab, ellers hadde han nok kjøpt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Det høyrest bra ut. Selgar har kjøpt nye 18" felgar og. Skal få bilder av den seinare i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Da reiser eg å hentar bilen til dama. Nye bilder her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1153936 Kva seier dykk til litt meir senking framme? Eg meinar at den skal senkast litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Da reiser eg å hentar bilen til dama.Nye bilder her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1153936 Kva seier dykk til litt meir senking framme? Eg meinar at den skal senkast litt til. For komfort og fremkommelighet ville jeg latt være. Jeg kommer ALDRI til å ha en bil med "tøøff" (les: veldig lav) bil som bruksbil igjen. Takke meg til fjellhøy 316i til daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Eg skjønnar PK. Kanskje den er OK når eg får sjå den i virkeligheiten. Dessutan skal jo den rattast av eit kvinnemenneske. Er ikkje bra at den er for lav heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Eg skjønnar PK. Kanskje den er OK når eg får sjå den i virkeligheiten. Dessutan skal jo den rattast av eit kvinnemenneske. Er ikkje bra at den er for lav heller da. Haha, var igrunn det jeg mente, men vil jo ikke fornærme noens nærmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hehe. Kan jo fort bli dyrt og da.. Trur eg beheld den som den er. Er jo org senka fra fabrikk, så det får holde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå