Hr.smith Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Som skrevet i topic http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1073046 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Ja, den der vet jeg litt om ja.... Send meg en pm du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Skudd i mørke her. Men er ikke det M3`n til han trondhjæmmern på Sjarmørskolen på TVnorge?? Den står i trondheim og den schvære turtelleren så jeg på TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Skudd i mørke her. Men er ikke det M3`n til han trondhjæmmern på Sjarmørskolen? Den står i trondhjem og den schvære turtelleren så jeg på TV Det tror jeg er nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Det er korrekt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Er det et bra kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Ikke til den prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 var jæævli fin syns jeg da prisen var vel ikke så gal den ? sikkert prutbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 En kamerat tittet på denne for meg og tok masse bilder. Den er grei teknisk om han har utbedret alle manglene fra EU-kontrollen. Karosserimessig må den rustsveises og hellakkeres. Om den er verdt 130k får vel de som vil kjøpe den vurdere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Min bror hadde den for ett par år tilbake, å han fikk 130k for den da, og da var den i "grei" stand. Hvis ikke vesentlige utbedringer er gjort siden da, så mener jeg at den ikke er verdt så veldig mye. Men mye kan være gjort siden min bror hadde den, så den kan jo være i grei stand nå. Var mye "småtteri" på den mens brutter'n hadde den. Turteller som ikke funket, gikk seg varm på tomgang, samt en drøss andre mer eller mindre ubetyudelige feil. Den er heller ikke godkjent med 3.0l motoren. Dette drar jo en god del ned i mine øyne. Har aldri vært så nervøs, som når jeg ble stoppet i teknisk med den bilen der. Med justerbart senkesett, 9X16 Felger og ett LITE skilt foran. Det eneste de kicket på var faktisk skiltet, men ble kalt inn til biltilsynet til kontroll da, men den rodde brutter'n seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Kammerat a meg som byttet til seg denne m3'n inatt! Byttet med denne: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1143550 Eieren sa at det var noe med bakakselen, og rust her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå