Gå til innhold

E46 '00 320 CiA


Zenix
 Share

Anbefalte innlegg

Det er med tungt hjerte at jeg nå vurderer å selge mitt relativt nyinnkjøpte glis, ettersom det gjerne er en smule "galskap" å ha en bil til den prisen når man er knappe 20 år. Håper inderlig at en evt. kjøper lover å passe på bilen, og at jeg kan få kose litt med den om jeg evt. kommer over den på ett biltreff :D

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8049605&sid=5aIGMOyWR772457&pos=75&tot=93&page=3

En helt utrolig nydelig bil med lav km.stand. Bilen er EU-godkjent frem til mars 2008. Oljeskift ved ca. 75 000km. Elektriske M-speil, M-sport fanger med tåkelys, M-spoiler på bakluke og BBS felger. Bilen er senket 55mm fremme, og 30mm bak (Godkjent i vognkort). Innvendig har bilen en nydelig kombinasjon av svart dashboard og beige interiør. Kvitteringer og servicehefte medfølger. Årsavgift betalt. Interiør og eksteriør er strøkent, bilen MÅ SEES!

NB! Heftelser blir slettet av bank ved eierskifte, ta gjerne kontakt om du har spørsmål ang. dette.

Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.

Vennligst kun seriøse henvendelser.

1151679-bilde1-1009447-bilde2-dsc00015.jpg

1151679-bilde2-dsc00613.jpeg

1151679-bilde4-dsc00614.jpeg

1151679-bilde3-1009447-bilde4-dsc00017.jpg

1151679-bilde6-dsc00509.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selvsagt, bilen er jo helt utrolig på alle måter, men jeg sitter å leker med planer om huskjøp osv, og da er bilen dessverre for dyr til å beholde :(

Jo, min far kom jo med at han ville kjøpe den om jeg skulle selge den om ett år og to, men han kjøpte seg nettopp (selvfølgelig..) en 98mod Toyota, du vet disse 40 åringene :P Det blir nok til at jeg beholder E36en ja. Det er dessverre slik en gang at en må "ta til vet", og jeg har kommet frem til at jeg kanskje bør tenke på ting som huskjøp o.l. istedenfor å sitte med en såpass dyr bil.. Selv om det ikke er kjekt å si adjø til bilen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein venn av meg har ein 316i M-tech som han gav 295.000kroner for. Den hadde gåt 17500km og var en 2005 modell. Den hadde sportsinteriør med carbonlister osv... Såg litt finere ut innvendig, men du har i motsetning ein motor som står litt meir i stil med stylinga...

Dritlekre biler dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsmessig er det utvilsomt svart skinn og alulister som er råest, men jeg må si fargen på interiøret på bilen er nydelig. Det passer perfekt til det svarte, en nydelig kontrast. Carbonlister istedenfor trelister kunne det vært, men ellers er det helt topp.

En 316 er så mange divisjoner unna en 320, eller sekser generelt, at det blir horribelt å sammenligne pris uansett årsmodell og km.stand. Tviler ikke på at bilen er nydelig, det er jo BMW, men motormessig er 316 på grensen til latterlig. Jeg for min del vil aldri kjøpe noe mindre enn 320, kanskje en 318is, men noe mindre er uaktuelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peoplez: Dessverre så er det ikke interessant, ettersom jeg går med husplaner :) Tenkte jeg skulle kvitte meg med billån og gå for egen bolig, det er eneste grunnen til at jeg vil selge :P

Håkon: Takk for det! Bilen er enda nydeligere i levende liv, som de fleste biler jo er, og en absolutt fryd å kjøre. Utvilsomt en av de flotteste E46ene her til lands, uten å virke for bråkjekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...