Gå til innhold

Import an BMW M3 fra USA

Share

Anbefalte innlegg

Bor for tiden i Florida, og er veldig aktiv i BMW miljøet i Orlando. Om noen skulle være interessert i BMW M3 E46 så har jeg mange gode kontakter, kan lett få tal i en E46 M3 til under 200 000 Nkr, kilometer stand rundt 70000 og selvfølgelig komplett service hefte. Er ikke sikker på hvor mye toll av slike biler vil bli inn til Norge, frakt i container i båt til tyskland vil koste rundt 19000 Nkr pr container, får to biler inn i en container., norsk lastebil vil stå klar i tyskland til henting. Om du har mulighet til å hente bilen selv i Tyskland så blir det selvfølgelig billigere. Om du ønsker å få bilen kjørt hjem til deg, så er det ikke noe problem.

Vet ikke hvor interresant dette er for dere, men om noen skulle være interessert, så er jeg her for å hjelpe.

Har selv akkurat kjøpt meg en E46 M3 med kompressor og byttet karosseriet i carbon.... Og er fullstendig forelsket...... Ikke sikker på hvor mye den gjør, må nok få den på rulle snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Golfbanen er 200 meter fra huset mitt, M3'en er på verksted nå i Orlando for å skifte ut hele karosseriet i carbon, en del kilo å tjene der..... Blir også byttet eksos og bremser.... Lurer på å skifte grenrør, men vet ikke om det vil gi noe virkning...... Vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat det har ikke jeg peilig på. når får du bilen tilbake da? hehe du vet jeg skal låne den noen dager ;) hvor langt er det å kjøre fra deg til meg? hvor langt er det fra tittusville? hva er adressen der du bor så kan jeg sjekke på mapquest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...