JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Bor for tiden i Florida, og er veldig aktiv i BMW miljøet i Orlando. Om noen skulle være interessert i BMW M3 E46 så har jeg mange gode kontakter, kan lett få tal i en E46 M3 til under 200 000 Nkr, kilometer stand rundt 70000 og selvfølgelig komplett service hefte. Er ikke sikker på hvor mye toll av slike biler vil bli inn til Norge, frakt i container i båt til tyskland vil koste rundt 19000 Nkr pr container, får to biler inn i en container., norsk lastebil vil stå klar i tyskland til henting. Om du har mulighet til å hente bilen selv i Tyskland så blir det selvfølgelig billigere. Om du ønsker å få bilen kjørt hjem til deg, så er det ikke noe problem. Vet ikke hvor interresant dette er for dere, men om noen skulle være interessert, så er jeg her for å hjelpe. Har selv akkurat kjøpt meg en E46 M3 med kompressor og byttet karosseriet i carbon.... Og er fullstendig forelsket...... Ikke sikker på hvor mye den gjør, må nok få den på rulle snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 ahhh når skal vi ta en tur i den a mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Når du måtte ønske Kevin.... Du får ta deg en tur sydover fra Daytona til Orlando, så vi får kjørt oss en tur til beachen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 skal til orlando på mandag eller tirsdag.. hvor i orlando bor du? kan jeg overnatte til tirsdag.. bor du langt fra disney world og exit 68 I4?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg bor ca 15 min øst for down town på 50, east colonial, har et stort hus her, 7 soverom og 5 toalett så du kan overnatte så mye du vil....... Om du er interessert i golf, så er jeg klar:-) Vi kan planlegge mer på msn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 msnen din funker ikke jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 ???? Jeg skrev nettopp til deg..... Jeg er å treffe på 14077361700.... Ring meg nå om du har mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 jeg ringer deg i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Den er grei, jeg vil mest sannsynlig spille golf i morgen på formiddagen, men bare legg igjen en beskjed, så ringer jeg deg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Kevin, kom til Orlando i morgen tidlig, så skal jeg lære deg å spille golf;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 faen det hadde vært kult ass.... hvor skal du spille? du kan spille golf mens jeg råner m3en din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Golfbanen er 200 meter fra huset mitt, M3'en er på verksted nå i Orlando for å skifte ut hele karosseriet i carbon, en del kilo å tjene der..... Blir også byttet eksos og bremser.... Lurer på å skifte grenrør, men vet ikke om det vil gi noe virkning...... Vet du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 akkurat det har ikke jeg peilig på. når får du bilen tilbake da? hehe du vet jeg skal låne den noen dager hvor langt er det å kjøre fra deg til meg? hvor langt er det fra tittusville? hva er adressen der du bor så kan jeg sjekke på mapquest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg har flyttet fra Titusville nå, adressen er 14106 Deljean Circle. 32828 Orlando Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 vet ikke når jeg får den tilbake, vurdere å hel lakkere den også, er sølv nå, men jeg liker Mauritius blå, kanskje den skifter manke.......... tar ca 35 min å kjøre fra deg til meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå