Dralle Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Det er IKKE jeg som skal selge bilen! Men jeg hadde denne bilen fra 1998 til oktober i fjor, da jeg solgte den med tungt hjerte . Har et lite håp om at den havner i hendene på en entusiast derfor legger jeg ut link til annonsa her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1148909 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=1&tot=18 har masser av kvitteringer på bilen liggende vertfall 50k i rene delekostnader... meste av nye deler ble skiftet samtidig mens bilen ikke var i bruk. Motor/gear/sperrediff er fra 1986 (m535i) Jeg er ikke i kontakt med selger så jeg vet ikke hva stand den er i nå, men den var veldig bra da jeg solgte den! Sinnsykt mye nytt på den bilen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 fin bil... lite tips.. ta bedre bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Som sagt så er det IKKE jeg som selger bilen, og kan dermed ikke ta bilder... her er likevel noen bilder jeg har tatt mens jeg hadde bilen - er vel fra 2004 de der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Er setene orginale eller de trekt om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Det er en fin bil, og jeg kan ikke få sagt det nok: KJØP DEN TILBAKE!! Den fortjener å bli tatt vare på av en som virkelig verdsetter bilen og ønsker å fullføre den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 mycket pen e23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Er/var det klima på den? sperre diff? Var meget pen bil..hatt en sånn, liker de godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg har allerede to biler, så jeg kan ikkje kjøpe den tilbake slik økonomien min er i dag Setene er orginale - det er vinylskinn - veldig hele og pene! det er ikke klima på den, (kupevifte og varmeregister er nytt - dyrt!) men sperrediff er der. faktisk overhalt også - så den er tight og fin uten slarke - var vertfall det da jeg kvittet meg med bilen motoren funka meget bra med kvassere kam fra schrick og der er større eksosventiler enn orginalt i toppen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Nydelig bil det der Liker karosseriet meget godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Hadde faktisk kjøpt den bilen om den hadde hatt automat.. blir liksom litt sånn:: dodgevan med manuell... (ja jeg har prøvd det) en nabo satt inn manuellkasse på E32 'n sin også, trodde den skulle bli lettere å få solgt.. han har bilen ennå!! avskilta, å til salgs på andre året! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Den er ganske digg den manuellkassa som står i da. Smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 manuelt er tøft det!! men en 7'serie er for stor å tung til det.. min mening da self!! cruisebil det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Går fint an å cruise med manuell og på den der... sikker på du kan kjøre fra Ulsteinvik til Hareid uten å gire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Bare å ligge i første gir det!!! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 uff denna så fet ut. ble litt sugen på den,men madammen sutra over at det blir så mye utgifter på gammel bil gledesdreper OT: hjalp med rehab av fasadene på lindeberg...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg