maartn Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Har fått opp en feil melding / logo på bmw'en. Er en runding med 3 streker på hver side , eller prikker.. hva betyr denne? klarte ikke skjønne noe ut i fra manualen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassion99 Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 høres nok ut som at det er slitasjevarsleren for bremsebelegg som indikerer at klossene bør byttes:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maartn Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 bremseklosser + skiver er nylig byttet framme, bake så det fint ut på klossene (er trommelbremser) når jeg sjekket nylig :\ er du sikker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skogly Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Lyset i midten går eg utifra Viss klossane ikkje er utslitt, så er det heilt sikkert ledningsbrudd ein plass, trur det er eit vanlig problem med dei sensorane... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maartn Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 riktig .. okey .. får ta en titt på d en dag da, kan være de er slitt bake Heldigvis ikke noe være "redd" for da da, ble litt engstelig Takk for hjelpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Byttet du til orginale eller uorginale klosser? Mener å ha hørt noe om at hvis du bytter til enkelte uorginale deler så vil den lampa lyse. Det gjør forsåvidt min også, jeg har ledningsbrudd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maartn Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 kjøpte hos gs jeg.. er vell ikke akuratt orginale derfra? Men har jo fungert i 1 mnd da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Bytte du slitasjevarslaren og? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maartn Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 nei.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Då ligg nok feilen der Den må bytast når den har vorte "utløyst", altså viss du har fått signal om at klossane må bytast.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TBG.E30 Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 kan være at slitasjevarsleren har løsnet å fått ett brudd eller skade viss det nylig har vært demonert å byttet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maartn Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 ja sikkert noe der, skal ta se på det ! takker for hjelpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts