pettan Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Noen som vet om, eventuelt hvor en kan få tak i effekt anlegg til 323i e21? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Litt avsporing men jeg skulle ønske du kjøpte orginalt. Er så få orginale E21 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Custom eksos der er nok løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettan Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Var redd for det ja... Ser du har 2*2.5" på din, var det problemer med plassen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Ja. Du får den ikke der den skal være mellom tankene,så måtte legge den under bakstillingen. Neste gang skal jeg modifisere den høyre tanken litt så jeg får begge over bakstillinga. Det subber fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettan Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Tenkte meg det, er ganske trangt der har jeg sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå