Crazy racing Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Heisann.. Har funnet meg Alessio F1 felger til bmwn min. Begge bilene har 4x100 så det vil da passe.. Men eg må ha andre spacera, noen som veit hvilken størrelse eg må ha? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Golf-felgen har sansynligvis rundt et35 i innpress og da trenger du typisk en 10mm spacer for at den skal passe på E30. Hva er dimensjon og innpress på Golf-felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Golfen har ET38, og BMW`n har ET35.. Men er jo ikke sikkert at disse felgene her er "originale" på en Golf 3.. Så vi må nok vite litt mer som Frode H. sier. Innpress og dimensjon på de felgene du har kjøprt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 HUff kan jo ikke ha Golf felger på en BMW :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Golf-felgen har sansynligvis rundt et35 i innpress og da trenger du typisk en 10mm spacer for at den skal passe på E30. Hva er dimensjon og innpress på Golf-felgen? Hvorfor 1CM spacer når ET aviker med 2mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Det normale innpress på E30 er rundt 25mm på en 7" bred felg. Vi må som sagt vite litt mer om hvilken dimensjon det er snakk om før man kan si hva slags innpress som er passende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Felgene var enten 7x17 el. 7.5x17. Impress vet jeg ikke.. Men har hørt fra folk att golf 3 felger passer rett på bmw sålenge man bytter spacera el. noe slikt. stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 HUff kan jo ikke ha Golf felger på en BMW :/ Har absolutt ingen ting å si sålenge det passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå