Svensson Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Driver fortsatt å tenker på 320d og har tenkt å bruke stylinga jeg har på min nå, men før kjøp av ny bil tenkte jeg at jeg skulle gjøre bilen mer orginal. Ta av takforlenger, frontfanger, bakfanger og andre ting. Så derfor ville jeg spørre om noen har en front og bakfanger liggende og hva prisen vil være på det Er det sølv er det perfekt! Men som sagt er ikke noe sikkert enda. Må jo undersøke litt.. Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Synd jeg solgte fangerne mine da... De var jo sølv også. Eneste jeg har igjen er orginalspeilene. Hvorfor ikke selge med stylingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har tenkt på det,men det er dyrt for styling og har hørt man ikke får igjen mer med styling på. Men har bare hørt det og ikke erfart det. Hadde jo vært perfekt med dine da Hvor mye gikk de for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Trodde kanskje en 316 ble litt mere attraktiv på markedet med litt styling. Husker ikke hva fangerne ble solgt for. 2-3k muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Men veier det opp for mye det koster å kjøpe ny styling til neste bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå