Gå til innhold

Blinder M20 laserjammer

H_c
 Share

Anbefalte innlegg

Har en helt ny laserjammer for salg, den er ny i eske, og jeg fikk den i bytte for noen bildeler for ikke så lenge siden. Det er ingen gode skjulesteder for senderne på bilen min, og derfor lar jeg være å montere den.

BLINDER M20 X-TREME

http://www.blinder.dk/uk/m2o.htm Her kan dere lese om den.

Virker på følgende måte:

Blinder M20 er svært liten og er lett å skjule i grillen på bilen eller under kåpa eller lykten på en MC.

Det er viktig at laserjammeren har fri sikt mot politiets laserpistol og den må monteres vannrett. Det følger med festebrakett, skruer og kabel for 12V strøm.

Jammeren gjør at politiets stråle "preller av" bilen og de klarer ikke å få tatt hastigheten. Så fort jammeren varsler betyr det at man har en laserstråle i retning bilen om man må da bremse.

Vi gjør oppmerksom på at politet får en feilmelding på sin pistol når de blir jammet.

Dersom man ikke slår av jammeren umiddelbart risikerer man å bli stoppet grunnet ulovlig utstyr.

Politiet må ofte "skyte" 2-3 ganger for å få en nøyaktig måling. Derfor er det ikke uvanlig at de får feilmålinger. Med en gang du har alarm, må du slå av laserjammeren og bremse ned. Da vil du ha en lovlig hastighet når politiet får skutt en ny måling.

M20 sender ut et signal av samme type som politiets laserpistol, bare med en større stråle via en innebygget linse. På denne måten blir det vanskelig å treffe kjøretøyet med politiets laserpistol uten at den blir forvirret. Når politet "skyter" på deg vil han få "ERROR" da den leser av jammerens signaler i stedet for politilaserens signaler. Politiet får dermed ikke avlest din hastighet.

http://www.blinder.dk/images/2-m20.jpg

Selges kr 2000,- Ny i butikk koster den 349 euro, som er ca 2700kr + frakt

Tlf 91558890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er testvinneren (dvs, den -ENESTE- som virker) i det nye AUTOFIL.

De testet mange der, og denne var den eneste som faktisk virket. Eneste de hadde å "utsette" på den, var at det krevde "mye" montering. Dvs, strekke en jammer frem til fronten på bilen osv. Men det er jo nok bare vanskelig for Ola Dunk som så vidt kan skifte olje på bilen sin.

Det er oppgitt at den koster over 3000,- minnes jeg i Autofil, så dette er røverkjøp gutter!

Kjøp kjøp kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har jo sagt at eg skal få betalt imorra! Unødvendig å legge ut eit sånt innlegg.

Det er du som er "skurken" her som lover meg den til 1500kroner, så legger du ut ett innlegg her på forumet der du sier at den går for 1500kroner med mindre folk byr høyere... Du har jo lovet den vekk til meg!

Uansett, eg får overført penger imorra, og eg ser på denne handelen som ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...