Christian V Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Meget pen 325i E30 til salgs. Denne bilen er helt original, og entusiast eid. Prisen er ikke prutbar, og selges fortrinnsvis til entusiast. Bilen har sportsinteriør (kant på førersete noe slitt), skipose, original BMW Bavaria CD-spiller, elektrisk takluke. Farge: Delphingrå metalik. For videre informasjon kan jeg kontaktes på telefon eller e-post. Bilder kommer senere, grunnet opplagsgarasjen var stengt i dag. Utstyr (alt er originalt) Alu. felger, EU-godkjent, Fjernst./Sentrallås, Radio/CD, Servo, Skinn ratt, Skipose, Sport understell, Sportsseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 ...For videre informasjon kan jeg kontaktes på telefon eller e-post... Kanskje en fordel å oppgi enten tlfnr eller mail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Heisann Christian.. Skal du selge gobilen din nå da? Hva skal du ha for den? Send meg gjerne en mail med bilder og mer info på bimmerking@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Heisann Kai. Ja, nå blir den nok solgt. Har kommet over en E21 som jeg simpelten må/skal ha, og det blir ikke fornuftig med tre biler i garasjen. Bilder skal jeg sende (publisere) så snart garasjeeieren får flyttet den ut av lokalet. Prisen er kr 50 000. Beklager utelatelse av telefonnummer og e-postadresse: 99 09 62 39 og vig@broadpark.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 De interesserte kan kontakte meg på vig@broadpark.no for flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Meget pen Jeg har forøvrig sendt deg flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Originalpolitibil ?? Va det bare jeg som ikke forsto den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Orginalpolitibil = orginalpolizei (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Orginalpolitibil= en kliss orginal bil for kjennere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Prisen er ikke prutbar, og selges fortrinnsvis til entusiast. Og hva er denne prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Heisann Kai.Ja, nå blir den nok solgt. Har kommet over en E21 som jeg simpelten må/skal ha, og det blir ikke fornuftig med tre biler i garasjen. Bilder skal jeg sende (publisere) så snart garasjeeieren får flyttet den ut av lokalet. Prisen er kr 50 000. Beklager utelatelse av telefonnummer og e-postadresse: 99 09 62 39 og vig@broadpark.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 Jeg tar en ørliten BUMP her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 Og minner om at bilen fremdeles er til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg