Gå til innhold

E30 325i - trukket.


Christian V
 Share

Anbefalte innlegg

Meget pen 325i E30 til salgs. Denne bilen er helt original, og entusiast eid. Prisen er ikke prutbar, og selges fortrinnsvis til entusiast. Bilen har sportsinteriør (kant på førersete noe slitt), skipose, original BMW Bavaria CD-spiller, elektrisk takluke. Farge: Delphingrå metalik.

For videre informasjon kan jeg kontaktes på telefon eller e-post. Bilder kommer senere, grunnet opplagsgarasjen var stengt i dag.

Utstyr (alt er originalt)

Alu. felger, EU-godkjent, Fjernst./Sentrallås, Radio/CD, Servo, Skinn ratt, Skipose, Sport understell, Sportsseter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Kai.

Ja, nå blir den nok solgt. Har kommet over en E21 som jeg simpelten må/skal ha, og det blir ikke fornuftig med tre biler i garasjen. Bilder skal jeg sende (publisere) så snart garasjeeieren får flyttet den ut av lokalet. Prisen er kr 50 000. Beklager utelatelse av telefonnummer og e-postadresse: 99 09 62 39 og vig@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Kai.

Ja, nå blir den nok solgt. Har kommet over en E21 som jeg simpelten må/skal ha, og det blir ikke fornuftig med tre biler i garasjen. Bilder skal jeg sende (publisere) så snart garasjeeieren får flyttet den ut av lokalet. Prisen er kr 50 000. Beklager utelatelse av telefonnummer og e-postadresse: 99 09 62 39 og vig@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...