316I Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Har bestilt meg Apex 60/40 senkesett 0g noen andre effekter fra GS, Noen som prøvd/har dette senkesettet? fant ut at jeg måtte gjør noe med bilen i sommer.. har ikke gjort noe med den på et år så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Jeg hadde Apex 60/40 på min første 94 325tds. Jeg var meget fornøyd. Utseendemessig mener jeg dette er den fineste senkinga på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 satt å tenkte på åssen senkesett jeg sjulle ha, hadde egentlig bestemt meg for 40/40, men så kom jeg på det at de fjærene og demperne jeg har kan jo vør ganske slitt så det har søkke sammen litt, så da ble det 60/40 istedet siden de koster akkurat det samma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Jeg har 60/40 Apex senkesett på min, jeg syns det ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 har det selv på min og er veldig fornøyd skulle bare vært litt lavere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 ble sendt fra GS idag sammen me ett sett med stoffmatter så detta blir en bra oppgradering for sommeren. mangler bare å lakke opp igjen kanalen på ene siden etter stensprut no å kansje nye ventil-løftere snart også... litt for mye skrensing og tull kjøring på høyt turtall var ikke helt bra for motor'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå