Analex Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Jeg har akkurat montert nye frontlykter (In pro angel eyes) i min e36 coupe. Hvordan skal jeg justere høyden på lysene korrekt?
viper Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 du må ha sånn maskin/greie som du leser av høyda på lysene(det har alle verksted) så sitter det 2 stk skruer som du kan justere høyden og vinkelen på
ØyvindB Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 eller kjør til en mørk vei og juster lyktene slik du føler er riktig.
Hakon Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 eller kjør til en mørk vei og juster lyktene slik du føler er riktig. gjør det i alle fall riktig... jævlig irriterende med biler som har for høye lys. Faen ta alle med Range Rover...
Analex Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Oki, får kjøre innom et verksted. Takk for svar
ChrZZ Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Jeg tok det på et NAF-verksted (selv om jeg er medlem, så viste jeg ingen meld.kort), og de tok 50,- for det. Betaler du mer enn det på et verksted, så har de loppet deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå