Kim S Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Driver å monterer den "lille" bordcomputeren i min E30. Monteringen stoppet opp da jeg skulle montere "gong-gongen", les: varsleren for glatt føre......! Noen som vet hvor den skal plasseres? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Går ikke denne til temp.føleren bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 "gong-gongen" skal monteres sammen med både tempsensor og displayet. Problemet mitt er hvor den høyttaleren til "gong-gongen" skal plasseres. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 den høyttaleren der? den kan vel plasseres f.eks under ved hanskerommet etc ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jepp, var den høyttaleren jeg tenkte på! Da kan jeg fortsette med monteringen min. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 ka som e på den lille bord computeren som du sier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Den lille bordcomputeren har bare klokke, dato og utetempmåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå