Mikaelft Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Hepp, har 4 nøkler til bilen.. alle kan man låse opp og lukke dører med. Begge defa kontrollene funker. Men en siste nøkkelen som er ringet rundt med rødt, er funker ikke noen av knappene (selve nøkkelen funker ja), hvordan får jeg fikset det? Liker ikke at ting ikke funker:)
M6 Bjørn Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Kanskje batteriet ikke funker lenger? Eller att den må initaliseres på nytt,fremgangangsmåte bruker å stå i instruksjonsboka.
Mikaelft Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Skrevet Juni 26, 2006 Hm, det blinker rødt i den lille LED lampa da.. jeg har ingen instruksjonsbok, finnes det på nett?
M6 Bjørn Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Ok LED lampa lyser da er batteriet sikkert i orden. Jeg tror att fremgangsmåte er lik på flere modeller men jeg husker ikke eksakt hvordan. Prøv og søk her på forumet eller i bmwccn så finner du kanskje svar.
Mikaelft Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Skrevet Juni 26, 2006 Jeg har TIS og ETK på pc'n.. men finner faen ikke igjen det der med programmering av nøkkel
Mikaelft Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Ikke sikkert den er til bilen min engang? hva gjør de 3 knappene der? Låsing er en.. men hva med de andre
M6 Bjørn Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Hvilken bil har du forresten? De senere modeller har oppladbare batterier... Store knappen låser Knapp med pil åpner Den siste tror jeg setter på lys i coupe`en
Mikaelft Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Har en BMW E36 318i Cabriolet fra 1995
Mikaelft Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Fant dette et sted: -Sett nøkkel i tenninga og vri om til radioen skrur seg på. (1 skritt blir vel det) -Skru av tenning igjen -Ta ut nøkkel -Hold inne "låseoppknappen" på nøkkelen og trykk 3 ganger på låseknappen. Slipp begge knappene samtidig. -Bilen skal nå kvittere ved å låse, og låse opp igjen. (-nøkkel nr. 2, gjenta punktet over rett etter en har tatt nøkkel nr.1. -Bilen skal nå kvittere ved å låse, og låse opp igjen.) *ut å prøve*
M6 Bjørn Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Har tenkt litt på saken og tror du må følge denne prosedyren: Prosedyren er slik såvidt jeg husker: - Dørene lukket - Sett nøkkel i tenningslås - Vri ett hakk og tilbake igjen - Hold midterste knapp nede (lås) og trykk 3 ganger på fremste knapp (lås opp). Slipp begge når du har trykket siste gang. Bilen vil låse seg og låse opp igjen som en kvittering på at nøkkelen er programmert Det jeg er litt usikker på er om nøkkel skal stå i pos 1 eller om den skal vries tilbake,men du kan jo prøve begge deler... Nøkkel skal stå i tenningslås hele tiden.
Mikaelft Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Hmm, nei dette funket ikke. Lampa på nøkkelen begynte å blinke mye under prosessen da.. men bilen kvitterte ikke tilbake. Noen i Trheim som kan fikse dette?
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 er det ettermontert defa sentrallås på bilen når det er fjernstyrt sentrallås der orginalt??? skal være riktig den fremgansmåten som er beskrevet. sikt på mottakeren på speilet når du programerer om igjen nøkkelen.
Mikaelft Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Tror kanskje det er ettermontert defa ja (alarm og fjern. sentrallås), men hadde vært tøft å fått til å slått på lyset i cupe'n med nøkkelen:) speilet på førersiden?
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 det er jo det som er litt rart når det er orginal fjernstyrt sentrallås på bilen fra før. Sitter mottaker på speilet inne i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå