Ole-P Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 trenger et 325 understell. så har du en gammel e30 325 som du har planer om å hugge/selge billig eller et understell liggendes så skrik ut. strenger ikke å være strøkent da det skal pusses og gnikkes opp selv. men må være komplett. . har du en 325 så kan den godt være ihjel rustet bulkete gjerne uten motor osv. men ikke til noe dyr pris da jeg kommer til å bare ta av alt av understels deler å kvite meg med resten even selge det som går ann. og hvis du tilfeldigvis har et undestell liggende med alt så er det strøkent også. trenger i verstefall ikke diffen da jeg har en liggende men trenger drivakseler og alt annet. fjerer og dempere er heller ikke et must men kjekt.. har du også noen alpina deler til e30 så er jeg også muligens int så har du noe å selge av dette så sent meg en pm eller svar her og hva du skal ha for det.
Kristov Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Jeg skal høgge en komplett 325i til helgen... Hva betaler du for komplett understell eksklusiv diff?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå