Mr.Vaslag Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Har lyst til å prøve meg på meguiars sine proff-produkter. De har jævlig mye forskjellige polisher. Noen som har peiling på hva jeg bør bruke. Er ute etter en voks med litt slipemiddel for å ta lette striper. Bør ha god varighet og lage en kjempegod dyp glans. Er også ut etter en hardvoks/forsegler. Jeg bruker wurth polermaskin... Noen som har erfaring og peiling? Hvordan er meguiars sine proff-produkter i forhold til autoglym sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Meguiars "gold class" er å anbefale på det sterkeste. Meguiars polering gir en glans som varer lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Meguiars "gold class" er å anbefale på det sterkeste. Bruker denne jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå