allengero Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Er det noen måter å ta av takluka på når mekanismen er gåen. Kommer jo ikke til den uten å åpne takluka jo. Eller er det noen triks jeg ikke vet om? Tannhjulet inni mekanismen går bare rundt og rundt uten noe som skjer. Manuell takluke
allengero Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Ingen som har noen lure svar? går ikke å bryt på vist...
allengero Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Var jo faktisk fantastisk enkelt å få mekanismen av, må bare ha øynene åpen. hehe var bare en skrue ved siden av veiva som mått skrues ut, så kom heile sulamitten. Var tannhjulet på oversiden som var knet Takker for alle fine svar og forslag
mEhE Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 fikk du ut waieren av på noen måte? takluki mi sitter fast..tror ikke jeg fått den ordtlig hakk etter jeg skulle skifte pakninga.. tror det hadde hjulpet og skifta waieren men kjønner ikke helt måten ¨å gjøre det på..tok av den hvite mekanismen,takluka og taktrekket foran.. men ser ingen måte man kan få waieren av?
allengero Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Skrevet Juni 28, 2006 Nei, det så jeg ikke noe særlig på. Men du kan jo prøve å dytte ned/opp takluke mens du prøver å sveive, kanskje det hjelper deg med å få den opp? vist mekanismen er i orden da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå