PK Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Får man brev med krav på moms-penger fra staten da? Har kjøpt en del varer der i det siste, og ser derfor ikke frem imot et eventulet krav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Du får en ettersendt moms regning fra TNT. De legger ut momsen for deg da varen kommer til Norge. Denne bruker å komme i posten 1-3 uker etter at du har fått pakka. 25% av pakkesummen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 du får brev fra fraktselskapet (TNT) med krav om moms, og adm gebyr etter 1-2uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 du får brev fra fraktselskapet (TNT) med krav om moms, og adm gebyr etter 1-2uker Gode gud så drit. Ruinen er når. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Er "lurt" å forutse slik. Kalles å ha styr på økonomien (Kjenner til problemet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Er "lurt" å forutse slik. Kalles å ha styr på økonomien (Kjenner til problemet). Regnet med at det var slik og har spart til det, men det er 3 uker siden jeg mottok varene og begynte å øyne et håp om å slippe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Det eneste man slipper i Norge er å sende regninga til seg selv, det gjør staten selv. Ellers slipper du ingenting... Mvh Norge AS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Er "lurt" å forutse slik. Kalles å ha styr på økonomien (Kjenner til problemet). Regnet med at det var slik og har spart til det, men det er 3 uker siden jeg mottok varene og begynte å øyne et håp om å slippe. Det håpet ere bare å kaste i dass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Du skulle ha brukt denne --> http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ og satt av den summen der fra børjan av hehe. Menne... ja, dum smell å gå på den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Du skulle ha brukt denne --> http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/og satt av den summen der fra børjan av hehe. Menne... ja, dum smell å gå på den der. Ojj! Da ble delene mine mye dyrere enn de trengte å bli hvis jeg hadde bestilt fra norge.. Jaja, man lærer av sine feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Noen ting blir dyrere fra Koed.dk, mens handre sparer man en hel del på. Kjøper man flere ting samtidig f.eks, så er maaange ting billigere. F.eks. så koster bakrutesenkeren fra Rieger rundt 350,- DKK hos koed. Her i Norge, så koster de... 7-900,- og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Du skulle ha brukt denne --> http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/og satt av den summen der fra børjan av hehe. Menne... ja, dum smell å gå på den der. nyttig side! *legger til i favoritter* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 den har jeg også lagt til i mine favoritter. fin den kalkulatoren der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 *føle at han har gjort noe for å bringe verden videre* Det er også meget enkelt å lage en versjon som gjør at man kan velge valuta mer selv, istedenfor bare DKK og fra koed.dk. Er det noen som er interessert i en slik side? Altså, man skriver inn totalsummen i utenlandsk valuta, og velger fra en rullgardinmeny hvilken valuta det er i, og man får da totalberegnet prisen inkl mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå