Christopher Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Meg og 3 kompiser skal til Oslo i morgen på Guns 'N' Roses konsert , måtte bare nevne det Dette er en ca 7t lang kjøre tur og det er min bil som skal brukes. Eneste problemet er at jeg ikke har på mine skilter! Har fått nye skilter og har 2007 klistremerket på , men har ikke montert dem pga jeg venter på skiltholder fra bmwccn! Kan jeg kjøre så langt med skilter i rutene? Ganske sikker på nej , men kan aldri vite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 du har vel egentlig ikke lov til det nei. Skiltene skal være montert på fangeren. Kompis av meg fikk bot for det samme for noen uker siden.. Litt OT: Axl Rose sitter fengsla i sverige så kan være at konserten utgår da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Går nok i orden med Axl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 http://www.kjendis.no/2006/06/27/470029.html Han er løslatt OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Axl er løslatt Tror du må feste skiltene... Magneter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Ville ikke satsen på magneter i 7timer lang tur du Kanskje magneter en fem min tur ned til butikken. Ikke lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Tror ikke jeg går for magneter nej Er jo 100sone borte i øst woho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Har ikkje sjans til å få lånt deg andre skiltholdarar eit par dagar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 stikk til en bilforhandler å kjøp deg et par skiltholdere da vel, kan vel ikke være så vanskelig! Koster max en 50 lapp for 2 holdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 (...) Koster max en 50 lapp for 2 holdere Torshov tar 79,- per stykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Kjører med mitt skilt i frontruta nå siden fangeren er til lakk. Ble stoppet i kontroll forrige uke. Jeg KUNNE fått 2000 i bot, men han forstod jo det at fangeren var til lakk og at jeg ikke hadde tatt vekk skiltet for å kjøre fort i fotobokser... Hurra for politi som kan bruke litt skjønn av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Får kjøpe et par i morgen før jeg kommer til kr.sand der det er litt bokser osv jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 stikk på biltema el. lignende å kjøp ei pakke med borrelås!! Funker fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 jeg kjørte en passat uten skilter 28 mil, passerte 4 politibiler uten noen reaksjon. men varierer vel fra purk til purk det edit: Hadde selvfølgelig skiltene liggende i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 jeg kjørte med forskiltet i bagasje rommet i 7måneder. Så tøft ut, men måtte montere etter mas fra staten-stoltheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå