Skautroll Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg holder på å hive sammen en gammel 520 jeg fikk billig av en kollega. Skal kjøre med en liten saab turbo og ekstra dyser... Men jeg lurer litt på vakumslanger og lignenede på innsuget. Vet noen om jeg bør legge om noe av dette, og er det noe som bør plugges da det kommer under trykk. Jeg ser også på bensintrykksregulatoren som styres av vakum fra innsuget. Øker ikke bensintrykket med vakumet, og vil ikke da trykket falle da turboen begynner å lade?? Detter er et super budgettbygge med deler og turbo fra huggeren så det er klart... har ingen store håp om å overstige 180hk i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Ta av slangen på topp dekselet hvis ikke er det fort slutt på moroa,la den gå i friluft. Og tett andre enden av den slangen inn til innsuget. Orginale BTR vil minske bensintrykket på vakum(spjell lukket) som orginalt,men den vil ikke øke det på ladetrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hehe... Jøss... Takk for raskt svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå