Gå til innhold

e28 520 turbo trykkregulator


Skautroll
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å hive sammen en gammel 520 jeg fikk billig av en kollega. Skal kjøre med en liten saab turbo og ekstra dyser...

Men jeg lurer litt på vakumslanger og lignenede på innsuget.

Vet noen om jeg bør legge om noe av dette, og er det noe som bør plugges da det kommer under trykk.

Jeg ser også på bensintrykksregulatoren som styres av vakum fra innsuget. Øker ikke bensintrykket med vakumet, og vil ikke da trykket falle da turboen begynner å lade??

Detter er et super budgettbygge med deler og turbo fra huggeren så det er klart... har ingen store håp om å overstige 180hk i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta av slangen på topp dekselet hvis ikke er det fort slutt på moroa,la den gå i friluft.

Og tett andre enden av den slangen inn til innsuget.

Orginale BTR vil minske bensintrykket på vakum(spjell lukket) som orginalt,men den vil ikke øke det på ladetrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...