ArildJr Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Må ha meg et nytt emblem foran... den runde dingsen på panseret som det står bmw på Har tidligere sett at en hadde et sånn det stod m3 på.. noen som vet om det finnes forskjellige sånne og hvor man kan få tak i det? Panseret på nybilen står til lakk så tenkte å skifte ut med det samme da det gamle var litt blasst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Hos Bmw kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 høggern, bmw, schmiedmann, delebiler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg vet at http://norway.schmiedmann.com/index2.htm har noen forskjellige.. Den vanlige, og så har de en i "karbonlook".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 For all del, IKKE kjøp et M panseremblem. Det blir bare gale. Men jeg så en side en gang der du kunne få alle mulige farger istedenfor blå, slik at det matcha bilen sin farge. Det var nesten litt kult. Tror det ligger i en tråd her en plass. Hvis noen vet hvilken side jeg snakker om så spytt ut url Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 BMW har ikke M-panseremblem da dette ikke er en org BMW del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Men jeg så en side en gang der du kunne få alle mulige farger istedenfor blå, slik at det matcha bilen sin farge. Det var nesten litt kult. Tror det ligger i en tråd her en plass. Hvis noen vet hvilken side jeg snakker om så spytt ut url ' Stemmer, husker ikke hva den het, men bare prøv å let litt rundt på forumet, var bilder av dem også, - røde emblem til rød bil, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Finner alt sånt på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Kjøpte dette til mitt panser hos den lokale BMW forhandler. Kostet ikke stort (100 - 150kr), og da slapp jeg å vente, slik man må med webshopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 planen var ikke m3 emblem heller, men om de hadde noen andre litt tøffe.. skal nedom bavaria å se hva de har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius88 Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 dra ned til en forretning som driver med dekaler og klistermerker og lag deg ett eget spesielt merke . en kamerat av meg gjorde det, og det ble drit fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 det ble et originalt på bavaria.. 169 penger kosta det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 det ble et originalt på bavaria.. 169 penger kosta det Absolutt det beste valget ja, grattis med nytt panseremblem . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 169,-? Var dette med eller uten rabatt? Hvis ikke, har prisene gått bra opp siden jeg byttet mine i -03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Paa bimmian.com kan du faa, BMW emblem med forskjellige farger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå