binlarsen Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Kjøpte motor og gir. Motor funker bra, og er i god stand. Går derfor ut ifra at kassen er i lik stand. Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Og tlf er 930 98 146.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 km stand på kassa, og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 km stand på kassa, og pris? prisen står vel i topic binlarsen fikk du sendt diselpumpe og starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 Minner om at det bare er kasse det er snakk om.. Prisen er 500 ferdig pruta. Finner du en annen girkasse billigere, så kjøp den... Km stand er ukjent, men går ut i fra at den er i like god stand som motoren jeg bruker selv. GOD stand!! Gidder ikke gi ut melding om en latterlig lav km stand, som ikke kan dokumenteres, som mange gjør! Førstemann med cash får den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 er det forskjell på kassene fra 91 til 93? jeg har en kompis som har en 93 coupe lik min som muligens må bytte kasse.. befinner seg også i stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 Oki, tror ikke det no forskjell på 91 og 93, selv om motorene er noe forskjellige, om han har vanos. gi lyd om du skal ha den. førstemann gjelder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 du skal få beskjed i morra.. tipper at jeg tar den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Viss den er i god stand er det jo meget billigt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå