Ole-P Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Som topic sier så lurer jeg på om DE-lykter/linselys ene fra en 88 mod vil passe på min 87 mod som ikke er facelift. lest litt ymse om at dem er forstore og andre fester eller noe sånt. men vil gjerne vite hva som stemmer før jeg kjøper inn. hvis dem ikke passer hva er det som må gjøres for å få dem til å passe.? få tak i fester fra en facelift? borre noen nye hull? må ha grillen fra en facelift? skrik ut dem som vet. og haster litt ang at jeg muligens skal kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 De passer,men el kontaktene er ikke like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 hu har prøvd selv eller hørt fra noen? er det bare å få tak i kontakter fra en faclift å skjøte litt her og der da eller finnes det noe overgang eller noe? litt dritt å kjøpe hvis jeg ikke får brukt dem. men hvis noen vet om åssen man fikser det problemet med forskjellige kontakter så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 overganger kan du fikse selv.. inget stort problem. elektrikerteip/loddebolt og over 50 IQ så går det nok bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 de passer ja..jeg trengte ikke lodde elller klippe det elektriske en gang... er en stund siden jeg bytta men tror jeg hadde en overgang e.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 å skjøte noen ledninger er ingen problem. og hvis det finnes noen form for overgang så er det jo enda lettere. takk for hjelpa folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå