ZeroCtrl Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Hei, har byttet ut frontfangeren, og det betyr at jeg har en til overs. Fangeren er en orginal E36 frontfanger, satt på en 320. Fangeren er fri for skader sett bort i fra noen steinsprut osv. er lakkert i fargen diamantsvart. Har du bil med annen farge kan jeg ordne omlakkering til din farge for en veldig rimelig penge. ta gjerne kontakt for mere info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krb16 Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 mye vil du ha for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleschmi Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 bilde? hvor kan den hentes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCtrl Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg holder til ved Ski, det er ca 15 min fra oslo. kan levere vis det ikke blir alt for langt unna oslo. Når det gjelder bildet blir det litt vanskelig i og med at jeg ikke har internett hjemme og bruker pc på jobben, her får jeg ikke lagt over bilder. Men kort sagt er fangeren hel og pen. skulle det vært ønskelig kan jeg få den omlakkert til hvilken som helst farge for 1000,- i tilegg. Pris på fangeren vil jeg heller at dere gir meg bud. ps: den er ikke dyr, vil ikke ha den liggende lengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 750 er mitt bud viss det er med aluskinna på baksiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleschmi Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 peil på om den passer til E36 318i 96mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCtrl Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 750 er mitt bud viss det er med aluskinna på baksiden Det er uten den tverrbjelken på baksiden (aka aluskinna ), men er du fortsatt interisert i fangeren til en lavere pris? ellers kaster jeg den etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCtrl Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 peil på om den passer til E36 318i 96mod? Det vil jeg tro, men jeg kan ikke si det sikkert. noen som kan bekrefte/avbekrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 750 er mitt bud viss det er med aluskinna på baksiden Det er uten den tverrbjelken på baksiden (aka aluskinna ), men er du fortsatt interisert i fangeren til en lavere pris? ellers kaster jeg den etter deg Kan gi deg 400 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 med eller uten tåkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCtrl Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 det er kun fangeren m/ lister 400 er høyeste bud og jeg selger den for 400 vis ingen byr over. damn... det var billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krb16 Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 byr 450 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCtrl Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 450, jeg slår hammeren i bordet i morgen (tirsdag) vis ingen byr over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå