Gå til innhold

325i cab "The Blue Pearl"


rel0ad
 Share

Anbefalte innlegg

Få inn nyrene i hvertfall, og sort netting er et must, ser så biltema aktig ut med grå\sølv netting. Siden du har tattoveringer så kan du like godt kjøre med lexuslykter ogsåå. Fjerner du disse, så er det Crystal Clear som gjelder. Felgene er OK! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil som absolutt skiller seg ut, greit at noen er annerledes også (selv om de modsa nok ikke hadde vært mitt valg)..fargen var utrolig fin i virkeligheten (så deg utenfor Styling Tech i dag).. 8) Er du herfra (Innherred) noe sted?

er vel orginalt ifra trøndelag, men har flytta til stavanger, så jeg var oppi der for å hente bilen i helga=) meget spesiel farge. oppdager nye nyanser vær dag, heh=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og så i ett "gammelt" Max-Power blad hos en kamerat i går, og der var det jaggu bilde av denne blå bmw cab`n. Var oversikt over sånne steder der de hadde besøkt. Stod i overskriften; "Heftig turbo bmw" eller noe sånt, og så var det bilde av at den stod og spant opp litt gummi.. ;)

hehe, stemmer det, han som bygde bilen som hadde leika seg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor henne i verden holder du egentlig til?

Tror at jeg så denne bilen, eller en bil som lignet noe veldig i dag.

Kjørte forbi i arna, med sæthre sten.

Hørtes ut som at det var en turbo bil værtfall.

stemmer nok det, var på tur til stavanger=) der jeg bor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle som har svart, må si jeg er imponert over hvor mange:) meget greit med ett forum der folk er aktive, kjøpte bilen i helga=)

turbo er det ja.

meget ny innen bmw så kan ingenting. disse nyrene som det er så¨my snakk om, det er de som er i grillen ikke sant? er det noe jeg bare kan sette inn? eller er det noe som må gjøres om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke bare montere nyrene siden forrige eiger har modifisert fronten. Ca slik skal fronten din se ut med nyrer:

rieger-e36.jpg

Nyrer kan du få kjøpt feks her. Det er nok mulig å få til om du plaster litt, men da må du lakke panseret på ny.

Dropp lambo dørene og legg litt arbeid i felgene ;) Om du polerer de feite kantene og lakker eikene i samme farge som bilen blir det grommt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare bare slenge inn en kommentar jeg,etter å ha lest alle de andre.Du har kjøpt deg en jævli fet grom bil, men som etter min mening bli helt ødelagt av det jævli(beklager språket) dekoret på siden og panseret!.Dekor er for plastikk-japsebiler, Bmw står for tysk kvalitet og STIL!Men som sagt, du har en rå gromsak der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det polerte kanter på felgene dine. Noe det ser ut som, så er det også lakkert over med noen lag med klarlakk. Bar aluminium oksyderer og blir stygt med en gang. Derfor er det klarlakk utenpå.

Å ta autosol f eks utenpå klarlakken hjelper ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...