Gå til innhold

Hvilket anlegg kan ha alt dette?


Anbefalte innlegg

Hei

Må ha meg ett anlegg til bilen, e36 coupe, 1996 mod. Må være _brukbar_ lyd, men ikke sånn bass-deg-ihel-opplegg. Må også har bra radiodel, DAB kanskje? Men har noen behov som bør oppfylles, noen som vet hva som har det meste av dette?:

1. Må ha avtagbar front. (Finnes det andre i dag?)

2. USB inngang for USB memory stick. Disse begynner å bli billige.

3. Jack inngang helst i front, men kan legge opp ledning hvis nødvendig.

4. Tilkobling og evnt fjernstyring av andre mp3-spillere enn iPod (hater den, sorry).

5. God RDS radio, evnt også DAB kan bli aktuellt.

6. DVD spiller som takler mp3 (på DVD). CD blir i minste laget.

7. Bør støtte andre formater, f.eks Ogg Vorbis, Flac, Ape osv. Wma har ingen betydning for min del.

8. Innfellbar skjerm, som også kan kobles til en GPS-enhet. Evnt innebygd GPS mottaker.

9. Mulighet for fjernstyring av CD/DVD-veksler (og med mp3).

10. Fjernkontroll og mulighet for tilkobling til multifunksjonsratt.

Har sjekket opp litt, men finner ingenting som dekker mine behov. Hvis noen ar ideer, så mottas tips med takk (er ingen kjenner på området).

Hvis ingenting finnes på markedet, så blir eneste mulighet å skaffe seg en kraftig PDA som accessory -- blir da 'datamaskin' i dashbordet, og enda en unit å holde safe fra tyver :( Hvis PDA, hvilken radio/spiller burde jeg gått for?

Evnt en ren (1-din) PC-i-bilen løsning; noen som vet om bra slike?

Mvh

Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har nå sett litt på Kenwood. Noen som har kjennskap til denne (KDC-W7534) spilleren?

http://www.kenwood.no/product.asp?id=90141#

Det står den har "USB interface with ACDrive functions", men på beskrivelsen av ACDrive sto det ingenting om USB. Kan en plugge inn en USB minnerbrikke for så å spille av fra denne?

Huff, finne anlegg syns jeg var ett lite mareritt :?

Hvordan er erfaringene med Kenwood? Er det bra greier? (Okay, sikkert komplett noob, men sist jeg kobla anlegg var lyden akkurat kommet i stereo :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...