Lien Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Endelig har jeg funnet synderen på sentrallåsen min. Det er et brudd i en ledning som går fra b-stolpen og inn i døra (fikk bekreftelsen da jeg ohmet den). Problemet mitt nå er hvordan jeg skal finne bruddet? Jeg tipper det ligger midt i gjennomføringa mellom dør og stolpe men hvordan kommer jeg til inne i denne? Ledningen går jo sammen med resten av ledningsnettet i døra så å dra den ut for så å legge ny blir uaktuelt. Skjærer jeg den i to så sitter jeg jo med et nytt problem og det er hvordan få en hel gjennomføring rundt ledningene igjen? Har dere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 Ingen som har gjort noe lignende eller har noen gode ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Ligger disse ledningene i ei klyse, eller er det mulig å teipe fast ny ledning i den gamle og trekke gjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ligger sammenpakka i en "teiprull" er jeg redd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Okey jeg har funnet en måte og har fått lagt opp ny ledning til bakdøra så nå virker den igjen. Problemet mitt nå er at de to dørene på passasjersiden ikke vil opp, og da mener jeg fysisk ikke vil opp. Jeg får hverken låst opp dørene fra utsiden eller dratt opp knotten innenfra. Jeg har prøvd å demontere en sentrallåsmotor men det er klin umulig å få dratt den opp. Kan det være at jeg har ødelagt to av motorene da jeg har koblet om ledningen? Eller har jeg aktivert innbruddssikringen på disse to (er det egentlig mulig på bare noen av dørene)? Uansett så syntes jeg det høres rart ut av en motor skal låses totalt bare pga. en strømfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå