Tommy Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Noen herfra, som skal?? kansje vi skulle få samlet noen biler. Dette gjelder søndagen. http://www.ssgk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Hadde tenkt meg bort å kikke litt i hvertfall på søndagen. Men kjører rimelig orginal 320i E36, så det blir vel ikke akkurat utstilling på meg nei Du skal stille ut din regner jeg med? Mvh meg -- din ex. nabo forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hadde tenkt meg bort å kikke litt i hvertfall på søndagen. Men kjører rimelig orginal 320i E36, så det blir vel ikke akkurat utstilling på meg nei Du skal stille ut din regner jeg med? Mvh meg -- din ex. nabo forresten Nabo, hvor da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Turnveien Uff, begynner å bli noen år siden jah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Vi er en god gjeng fra Haugesund som skal opp. Fra fredag til søndag. En stk M3 E30 med 3.6L M5 motor og Torebmw sin turbo "M3" pluss min E39 528i. Men vi blir en del folk i bilene. Har med oss campingbil, telt, partytelt, stereo anlegg og diskolys hehe... Så dette blir bra!!!! Disse 2 kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Hehe, likte den excorten som var avbilda der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Håper ikke folk betalte penger for å få se den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Alltid klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 faen typisk! Nybilen min står på lakk og er ikke klar før MANDAG ¤%!#¤!¤!"# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå