hartgecab Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Ønsker å kjøpe Mtech 1 til min cab.. Foran, bak og side... Hva har dere? Gjerne annen stylig som er anonym, type Breyton.. Kom med bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 har komplett, men fronten er kolisjonsskadd, men er fiksbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 ok.. har du bilder av den? Hvor på vestnes bor du da? I nærheten av Vestheim ungdomssenter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 har ikke bilder tilgjengelig akkurat nå, men kan prøve å ta med mobil i morgen, bor i åsbygda vist du vet hvor det er, rett etter rundkjøringen, mot tomrefjord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 ok.. Vet hvor tomrefjord er hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 er ca 100 meter etter rundkjøringa der.. er du her ofte eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 Ikke så mye nå lengre.. Men Har Onkel, tante og søskenbarn som bor på Hageneset (tror jeg det het). Så har jo vært der oppe endel ganger ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 å sier du det? fadern og bor der:P hehe.. har du navnet da? kansje jeg kjenner di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Passer dette til Cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 å sier du det? fadern og bor der:P hehe.. har du navnet da? kansje jeg kjenner di.. Roar og Bodil Johansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Passer dette til Cab? Var solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2006 Bump ingen som har??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 hmm.. Ingen som har noe liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå