Moose Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Har en 520i e34 som blir varm på tomgang når den står i litt motbakke. Noen som vet hva dette kan være? Nåla går helt opp på rødmerket på et par-tre minutter, men går fort ned igjen når jeg begynner å kjøre. Har også vært borti at den blir varm i 5. gir i lave hastigheter, men kommer seg igjen viss jeg girer ned til 4. Kan det være noe så enkelt som lite kjølevæske, eller er det mer avansert? Skal ta en runde i bilen i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Vil tippe slurevifa di er kaputt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Eller luft i kjølesystemet. Prøv om du klarer å stoppe og holde vifta med en avis e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 tror det værste . topppakningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Har en 520i e34 som blir varm på tomgang når den står i litt motbakke. Noen som vet hva dette kan være? Nåla går helt opp på rødmerket på et par-tre minutter, men går fort ned igjen når jeg begynner å kjøre. Har også vært borti at den blir varm i 5. gir i lave hastigheter, men kommer seg igjen viss jeg girer ned til 4. Kan det være noe så enkelt som lite kjølevæske, eller er det mer avansert? Skal ta en runde i bilen i helga. Har nøyaktig samme problem som deg! utrolig irriterende!! Si ifra om du finner ut hva som er feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Det er vannpumpa eller luft. Mest sannsynlig dårlig vannpumpe som fører til moderate kokinger og dermed luft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Sjekk ihvertfall at det er nok kjølevæske! Dette høres rett å slett ut som luft i systemet. Luft ut systemet. Se også etter lekasjer. Hvis ingen av delene fører fram så er det trolig slarkete og dårlig vannpumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Det var ganske lite kjølevæske, men hvor mye skal det egentlig være? (nei, jeg kan ingenting under panseret, men jeg lærer...) Det var bare et merke, men det var merket "kald". Får vel kjøpe meg en haynes-bok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Når moteren er kald så skal du fylle opp til "KALD" merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Når moteren er kald så skal du fylle opp til "KALD" merket. hehe, trodde det var der fordi man skulle fylle opp med kaldt vann og ikke varmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå