///MoePower Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 Genial film!! Men syns han hadde litt vel mange gir ja!
Maxxsonics Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 hehehe... er d mulig, å går rundt oppi hode på folk når de legger ut en sånn film, å når de finner på å filme en sånn film... hehe.. mange syke folk der ute!
oddis Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 Hahahaha!! Sånn man sitter da man er 10 år gammel og lengter etter å kjøre Stakkers giroverføring. Glad jeg har shortshift
najtrox Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Haha jeg tror jeg dauer! Var aldri en ende på de gira der. Slutten var jo nesten litt komisk. Håper bare ikke han karen der har lappen jeg...
Bimern Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 konge film he he , men stakkaren kan da ikke være helt god i hode sitt
ViBe^ Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Haha, syk mann! Kan neppe vere bra for giroverføringa det der Eller KASSEN for den del
mykle84 Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 wam bam baa... haha.. han der var jo faktisk ganske ganske so syk.. spørst om han hører heime på oppdøl.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå