BMW_Racing Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Da har jeg gjort deg jeg og. Var så uheldig å kjøre irompa på en bil i dag, Me relativt grusomt utfall. Jeg er Meget meg. Og lurer litt på hva jeg skal gjøre me bilen nå. Har liksom mista litt mote. Skal se i helga vor mye som er ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 ikke bra... ble den rammeskjev? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Bare begynne å bytte deler det,ser ikke sååå ille ut da. Det ordner seg nok skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Ser det står en flott delebil ved siden av jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Ufattelig kjedlig! Gruer meg til den dagen min BMW havner i fjellveggen\grøfta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Gruer meg til den dagen min BMW havner i fjellveggen\grøfta.. Det er vel bare og og holde seg innenfor sine egne begrensninger det!! Over evne på vanlig vei er dustete!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 kjipt det med bilen, ble den rammeskeiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 korleis skjedde dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 kjipt det med bilen, ble den rammeskeiv? har ikke fått sjekka enda. Skal demontere bilen i dag. Front stykke er vertfall ganske sp skeiv. Hvordan det skjedde !! Jeg kom kjørene bortover vei, så ser jeg at de driver me veiarbeid og styrer trafikken manuelt. Så jeg er nøtt til og stoppe pga. kø dannelse. Så begynner trafikken å bevege seg fram over igjen, Og i ca 1, 1 - 1/2 sek. Så ser jeg ut gjennom venstreside vindu. Og i det jeg ser fram står en mercedes C180 rett forand meg. BANG ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Håper det gikk bra med fyren forran deg. Nakkeskader kan ødelegge et fremtidig liv slik du kjenner det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Mista du lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 til BMW_racing.. ikke for å vri kniven i saltet men..... den kommentar linja di nerders på hvert innlegg:I`d rather push my BMW, than driving another car. du har muligheten nå.... sorry måtte bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Sånt er kjedelig, men det er så utrolig fort gjort.. IHvertfall om det er noen flotte kvinnemennesker i nærheten også. (Ikke i dette tilfellet da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Veldig veldig veldig leit dette.. er så ufattelig fort gjort sånnt. Har hatt et par sånne nesten greier selv, f. eks. med folk som liker å -brå-stoppe 10meter foran gangfelt fordi ei bra jente skal over... Du har mine medfølelser, alltid trist med bulket bmw. er ikke bare metallet det blir bulk i.. Sånnt setter en solid kistespiker nederst i hjerterota hos mange tror jeg. Krysser fingrer og tær for at den ikke er rammeskeiv jeg. Og ønsker lykke til med skadeutbedringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Håper det gikk bra med fyren forran deg.Nakkeskader kan ødelegge et fremtidig liv slik du kjenner det... Det har du helt rett i! Man skal ikke bli påkjørt i stor hastighet bakfra før man får nakkeslengskade. 10 km/t kan gi stor skade. Jeg ble påkjørt så sakte at det ikke ble skader i bilen jeg kjørte men fikk vondt i nakken i noen uker etterpå. Var vel toppen 3 km/t. Vet ikke om du holdt for kort avstand til bilen foran men det er det verste jeg vet. Folk som ligger for tett oppi bilen foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå