Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 88 m20b25 som står i en Touring som skal hugges. Motor har gått 130k, den blir muligens for dyr for en som ikke trenger en komplett motor da pris er satt til 8k komplett med kasse.

Skrevet
Nå lukter det turbobygg 8)

Turbo bygg er igang for lengst.

Men jeg tenkte jeg skulle prøve meg på ett skikkelig snik bygg for en gangs skyld,uten å koste 80k.

Jeg har jo solgt den gamle motoren min,skulle ta den ut imorra,men idag klarte faenima en å rygge rett i ræva på e21,hjørnet bak gikk,men han dyttet bilen fram også rett i en mur vegg ,så panser,forskjerm,fronspoiler etc etc gikk til h......

Så nå vet jeg egentlig ikke hva jeg vil lenger.

Motoren skal ut uansett,men vil ikke sette den nye motoren i en skjev bil heller. Faen!

Men det viser seg nå at ting kanskje ordner seg på en annen måte.

Kanskje det faktisk kommer opp ett nytt proskjekt på bimmers... hehe

Skrevet

Trist å høre, mister. SÅnt skjer fort.

Men om jeg har forstått deg riktig så solgte du motoren med borger-sprutet. Bygger ny dyr turbomotor, men du skal i tilleg ha et snikkonverteringsprosjekt?

Snakker vi 535 LMM, Dreide stempler, 310(?)cc dyser, btr og MLS da eller?

Skrevet
Trist å høre, mister. SÅnt skjer fort.

Men om jeg har forstått deg riktig så solgte du motoren med borger-sprutet. Bygger ny dyr turbomotor, men du skal i tilleg ha et snikkonverteringsprosjekt?

Snakker vi 535 LMM, Dreide stempler, 310(?)cc dyser, btr og MLS da eller?

Ja jeg tenkte jeg bare skulle prøve litt,har ett jævli stygt grenrør liggende fra noen år tilbake som duger greit,tenkte bare dreie ned stempla og gi den litt mer bensin på topp og se hvordan det vil fungere.

Mange måter å gjøre det på serru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...