propan Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Noen som har m20b25 motor liggende? Alt av interesse bare det er hel blokk og topp. 91870867
ViBe^ Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 Om en måned har kansje jeg en komplett til salgs.. hehe
propan Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Skrevet Juni 30, 2006 Hva med nå? En 89 325i motor er meget interresant
ehrnst Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Hva med nå?En 89 325i motor er meget interresant Nå lukter det turbobygg
Kristov Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Jeg har en 88 m20b25 som står i en Touring som skal hugges. Motor har gått 130k, den blir muligens for dyr for en som ikke trenger en komplett motor da pris er satt til 8k komplett med kasse.
propan Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Skrevet Juni 30, 2006 Nå lukter det turbobygg Turbo bygg er igang for lengst. Men jeg tenkte jeg skulle prøve meg på ett skikkelig snik bygg for en gangs skyld,uten å koste 80k. Jeg har jo solgt den gamle motoren min,skulle ta den ut imorra,men idag klarte faenima en å rygge rett i ræva på e21,hjørnet bak gikk,men han dyttet bilen fram også rett i en mur vegg ,så panser,forskjerm,fronspoiler etc etc gikk til h...... Så nå vet jeg egentlig ikke hva jeg vil lenger. Motoren skal ut uansett,men vil ikke sette den nye motoren i en skjev bil heller. Faen! Men det viser seg nå at ting kanskje ordner seg på en annen måte. Kanskje det faktisk kommer opp ett nytt proskjekt på bimmers... hehe
ehrnst Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Trist å høre, mister. SÅnt skjer fort. Men om jeg har forstått deg riktig så solgte du motoren med borger-sprutet. Bygger ny dyr turbomotor, men du skal i tilleg ha et snikkonverteringsprosjekt? Snakker vi 535 LMM, Dreide stempler, 310(?)cc dyser, btr og MLS da eller?
propan Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Skrevet Juni 30, 2006 Trist å høre, mister. SÅnt skjer fort.Men om jeg har forstått deg riktig så solgte du motoren med borger-sprutet. Bygger ny dyr turbomotor, men du skal i tilleg ha et snikkonverteringsprosjekt? Snakker vi 535 LMM, Dreide stempler, 310(?)cc dyser, btr og MLS da eller? Ja jeg tenkte jeg bare skulle prøve litt,har ett jævli stygt grenrør liggende fra noen år tilbake som duger greit,tenkte bare dreie ned stempla og gi den litt mer bensin på topp og se hvordan det vil fungere. Mange måter å gjøre det på serru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå