Leifa Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Hei Noen som har en formening om hva som kan være galt i mitt tilfelle. Bilen kan gå så lenge som helst på tomgang, men gasser jeg opp til 2,5- 3000 r/m i 30-60 sek kommer det luft i dieselslangen fra filteret som medfører at bilen stanser, må da kinne ca 1 min for å få den i gang Noen som har en formening om hva som kan være feil? kan det være diesel pumpa i tanken som suger luft fra toppen? det er ca 20 l på tanken nå så denne er over dieselen.
Leifa Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Skrevet Juli 1, 2006 Nå har jeg fylt tanken men lufta kommer like F... noen som har ett forslag til hva det kan være?
trimchip Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Dette er en vanlig feil på BMW med dieselmotor. Forekommer oftest på E34/E39. Det er forpumpa i tanken som er i ferd med å ta helg ..
Leifa Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Skrevet Juli 1, 2006 Ja det kan virke som den får for lite diesel jeg fjernet lokket i filterhuset så returdieselen kommer inn, og nå går den som ei klokke. Da er det nok pumpa som ikke gir nok, eller har noen en annen forklaring?
Tore Diesel Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Hadde nok satsa på hjelpepumpa i tanken jeg også. Bytta den på min 94 325tdsa på omtrent 200' km. Den kunne faktisk finne på å kutte helt når tankmålern viste mindre enn kvart tank.
Leifa Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 Sjekket pris på pumpa 2500 kr, kan det være noe annet eller må jegg krype til korset og handle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå