Haug Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Var så heldig at jeg fikk sitte på med denne i dag Det var RÅTT!! Det gikk fælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Bilde funket dårlig hos meg.. Kopierte det inn i adresse linja og så på det derfra da.. Utrolig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hmm, jeg får ikke til å kun vise bildet istedet for linken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Slik ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Jeg prøvde jeg og, men klarte det ikke.. Utrolig hva du klarer, ChrZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Slik ihvertfall. der ja hvordan gjør du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Den liker ikke at det står: http://img214.imageshack.us/my.php?image=pict13207oa.jpg bl.a. Da gikk jeg bare inn på siden, og brukte den direkte linken til bildet derfra. *magic* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Hadde du fjernet denne bakerst i linken din hadde det gått bra på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 hehe, okei.. Prøve en annen gang, men klarer det sikkert ikke da heller Men satan for en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Åhhh, RÅE rødfarge den kunne eg lett hatt på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ganske spesiell rødfarge, enda finere når du står nærme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 det var den som var på bimmers-treffet på vikingskipet, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 det var den som var på bimmers-treffet på vikingskipet, sant? Ja stemmer det. Bildet er hentet fra treffet der. Bilen går no i gamperævva fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 denna var på gatebil på vålerbanen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Noen som vet omtrent hvor mye power det er i den da?Er det den der det sitter m20b25 turbo i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå