dj_maz Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 synes ikke 109 er så galt jeg da men. ikke når bilen er så strøken som den er + at det er en 325. jeg betalte jo 85 for min 325.
ehrnst Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 hmm..... ja vi er forskjellige hele gjengen. for dette er svin-dyrt. Men klart det er lov å prøve seg. Blir bilen solgt for den prisen er det jo bare for oss å gratulere selger, og le av kjøper!
Bimmerlars Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 hmm..... ja vi er forskjellige hele gjengen.for dette er svin-dyrt. Men klart det er lov å prøve seg. Blir bilen solgt for den prisen er det jo bare for oss å gratulere selger, og le av kjøper! Haha ja
mEhE Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 synes ikke 109 er så galt jeg da men. ikke når bilen er så strøken som den er + at det er en 325. jeg betalte jo 85 for min 325. ser du har e30 cab og den ligger litt høyere i pris...
BMWPower Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 109???????????? jaja, klarer han selge den for d så bør han ligge godt an til årets salg! Pen bil da.. Men GET REAL!!
Audun Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 haha, da har jeg den heller selv! er ikke et must og selge bilen, derfor jeg skrev så høy pris også.
BimmerKing Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Det er ikke SEIDL bakende, er rieger infintiy cab bakende og original fangeren skal monteres på den. den skal lakkeres og monteres så snart lakkmannen kommer hjem fra ferie. Prisen er satt for å se om det er noen som er int. Og det er det faktisk Huttetu.....
mEhE Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Skrevet Juli 4, 2006 Byr 60000 folk selger jo E30 godkjent hos biltilsyn med m5,m3e36,turbo motor osv for 60tusen. 109tusen for en småstylet og lakkert e30 er helt bak mål! men fortsatt en fin bil da,men tror jeg heller hadde lagt på 40tusen til å kjøpt meg en E30M3... edit: tok vel kansje litt hardt i og satte de litt på spissen.. men ikke langt i fra sant:-)
Peer Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Gratulerer så mye hvis du får solgt den til 109 000,- det er bare bra for oss e30 eiere som vil da kunne sette prisen på våre orginale mtech2 stylende biler enda høyere i verdi Jeg liker innsatsen din og det mener jeg oppriktig!
Audun Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Ja som sagt så er folk int. Forrige bilen jeg solgte fikk jeg 90tusen for, og den er ikke i nærheten så strøken som denne. den var det utslitt interiør og manglet mye småtteri utvendig, legger med et bilde av bilen så dere får se
mEhE Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Skrevet Juli 5, 2006 hihi,du må ha trua kjøperen med pistol for å ha fått 90tuesen for den.. eller du har vært så heldig og funnet en stokk dum kjøper... men sånn sett bare greit du setter opp prisene, håper flere også gjør slikt.. da vil prisene generelt stige på e30..å jeg vil få mer igjen for min e30. . edit: leste igjenom inlegget en gang til,føler det var litt frekt.. fin bil btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå