Gå til innhold

Blir den for lav?


V1Nk3lDyR
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg sku montere senke fjører på min e36 92 318.

Men den er egentlig ganske lav bak å høy foran, det jeg lurer på er om det blir for lavt bak at det vil subbe? Noen som har kjennskap til dett? Det eneste jeg har av vekt bak er en sub kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen din er lav bak og høy foran idag, høres det ut so om det er på tide å bytte fjærer enten du skal senke eller ikke...

Det blir sjelden noe problem med for lavt bak med mindre du overdriver senkingen din veldig, og et ordentlig senkesett er som regel relativt mye stivere enn de originale fjærene fra 92'. Med andre ord så tror jeg ikke du har så mye å frykte hva høyden gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal senke bilen over 40mm, så kjøper man dempere også.

Standarddemperne er ikke laget for mer. De vil da bånne konstant.

skal du senke 40 eller lavere, så anbefaler jeg deg også å kjøpe sporsdempere. De er jo mye hardere enn normalt, og får bilen til å sitte bedre på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dere forsikrer meg om at ikke den vil subbe bak med 40? Den er ganske lav bak nå, har 18" hjul :roll:

hvor breie felger og dekk har du da? og hva er inpresset på felgene?

jeg har nå 235/40/18 bak med et43, og før hadde jeg 225/40/18 med et38 og har/hadde ingen problem med subbing bak.

framdekka tar bittelitt i innerskjermen ved full sving.

bilen er en e36 som er senka 60/40 med bilstein og h&r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som har knekte fjærer forran og jeg kan love at den er for lav :-) Ettersom jeg ikke vet hvilke fjærer som sitter på lurer jeg på å kjøpe helt nytt både forran og bak. Etter en EU test har jeg funnet ut at jeg har en bra bil :-):lol: bare noen småfeil her og der.. :-):D

Hva består egentlig et senkesett av (kr. 4500 er mange penger) ?

Og det som kjøpes fra GS, blir det godkjent av biltilsynet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...