royendre Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 for 5 veker siden vart eg skikkeli skremt, hørtest ut som om motoren hadde gått t helvete. hadde sjåfør på bilen og satt heime å pilsa, da vi skulle ut å råne starta den me en jævli ulyd i motoren og ei stor svart røyksky kom sigandes fram på førar sida! vel heldivis va d berre ei innsprøytningsdyse so gikk fløyten, men mitt spørsmål e! Hva kan gjer at en ødelegg/tettar ei dyse? Kan dette bli framprovosert? noken mulighet for å unngå dette i framtida? Takker for alle svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 kanskje dårlig/gammelt diesel filter, at det kommer igjennom noe drit og tetter dysa... en mulighet iallefall! viss du ikke har skiftet filteret på ei stund vill jeg satse på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royendre Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 takker for svaret når bilen va inne til rep. for dysa so hadde ej også full service på den, fe satse på at dei he fått skifta filteret også da, veit ikkje om d e standard å gjer? fe spør verkstedet når jeg kommer heim frå jobb om 1 1/2 veke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå