Lærlingen Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg skal bytte bakhjulslagere bak på min M3 E30. Jeg får ikke rikket på mutteren (D) og lurer på om jeg må løsne låseblekket (E) som ligger innenfor mutteren, før jeg prøver å løsne mutteren (D)? Noen tips om hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Det er en grunn til at det heter LÅSE-blekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lærlingen Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 Det er en grunn til at det heter LÅSE-blekk... Det kan hende blekket blir låst av mutteren og ikke at blekket låser mutteren! Vet du hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Det er en grunn til at det heter LÅSE-blekk... Det kan hende blekket blir låst av mutteren og ikke at blekket låser mutteren! Vet du hvordan dette gjøres? Lite poeng i å låse et blekk, men til saken. Tipper låseblekket er slått ut 3 steder langs innsiden av navet om du skjønner. Du må ta å banke den ut de tre stedene og så kan du plukke den ut med en tang. Noen ganger må man bare rett og slett ødelegge den også for å få den løs. Det er i hvertfall den som holder igjen sentermutteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lærlingen Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 Takker for hjelpen Kristov! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå